Printers

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Quadesh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-02 21:32
Hey,

ik heb nu de keuze tussen een Lexmark X2350 en een Lexmark X1195.
Ik zit een beetje te twijfelen welke ik nu moet nemen, ik print over het algemeen niet zoveel. Alleen af en toe iets voor school, een verslag of een foto.

De Lexmark X1195 heeft 2 cartridges (kleur en zwart), de X2350 heeft er 1 (kleur) met deze kleuren maakt hij ook zwart, dit lijkt me niet echt handig doordat de inkt hier ook snel van op raakt. Is hier iemand die zelf ook 1 van deze printers heeft en een reactie wil toevoegen met een goed argument welke ik het beste kan nemen. (Dus met argumenten en niet zo van ja deze want die heb ik ook want daar heb ik erg weinig aan). Geef ook ff aan wat je er goed aan vind en wat nie goed. En mensen die em niet hebben wat vinden jullie van deze printers?

Alvast bedankt

ps printers zijn hier te vinden X2350 X1195

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11-2025
Zwarte cartridges zijn natuurlijk wel stukken goedkoper. Alleen al uit dat oogpunt zou ik voor een aparte kleuren en zwarte cartridge gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Fernoráto op 28-11-2005 18:22 ]

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:40
Ook dat en wat mij ook vervelend lijkt is wanneer zwart op is je meteen een hele nieuwe cartridge moet kopen terwijl de andere miss. nog wel vol zijn!

XPS 9500 | Sony A7RIII

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
The Answer schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:33:
Ook dat en wat mij ook vervelend lijkt is wanneer zwart op is je meteen een hele nieuwe cartridge moet kopen terwijl de andere miss. nog wel vol zijn!
De zwart kan niet op zijn, want er zit dus geen zwart in..

Maar anyway, ik zou zeggen: je zou gek zijn als je met kleur gaat printen als je zwart wil.

[ Voor 13% gewijzigd door Wortelsoep op 28-11-2005 18:36 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zwart maken van kleuren heeft helaas een bij effect, dat de zwart niet perfect zwart is. Dus daarom al zou je een echte zwarte cartridge moeten kopen.

There is no place like ::1

• Quadesh
Okay, dus dat is iig 1 reden om de X1195 te nemen. Maar zitten daar dan verder ook nadelen aan? Is het verder een goede standaard printer?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Quadesh schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:32:
Okay, dus dat is iig 1 reden om de X1195 te nemen. Maar zitten daar dan verder ook nadelen aan? Is het verder een goede standaard printer?
... tja, hangt van gebruik af he. Zelf nooit lexus printers gehad dus kan er weinig over zeggen. Voor wat ik zie is dat de aanschaf kosten vaak even "laag" zijn als de kosten voor cartridges...maar dat is een feit in het budget printer segment.

Zelf heb ik nu gewoon een laser printer besteld, instap model. En hoewel de toners duur zijn, printen ze veel meer en langer voor je geld dan ink cardridges!

There is no place like ::1

• Quadesh
Het gebruik:
ik print over het algemeen niet zoveel. Alleen af en toe iets voor school, een verslag of een foto.
Dan nog een vraagje hoe is scannen van de X1195, is dat een beetje te vergelijken met andere scanners en aan wat voor kwaliteit moet ik dan denken? Is de kwaliteit goed bij het inscannen van foto's? Waarna ik ze daarna weer gewoon duidelijk kan uitprinten?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Zoeken kun je zelf ook :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.