[AmsterdamDSL] Ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zat net AT5 te kijken en ik zag een commercial van AmsterdamDSL voorbij komen. Een provider waar ik nog nooit van gehoord heb. Ogenschijnlijk biedt deze alleen ADSL aan in Amsterdam over het BBNed-netwerk.

Afbeeldingslocatie: http://www.amsterdamdsl.nl/images/logo.jpg
AmsterdamDSL specificaties ADSL2+ (copy+paste):

Snelheid
10Mb/1Mbps

Abonnement per maand
€ 32,50

Eenmalige aansluitkosten
€ 69,00 Gratis!

Modem pakket vanaf
€ 39,95 Gratis!

Installatie door monteur slechts
€ 49,95

News Server Toegang: Ja
Data Verkeer: onbeperkt
Aantal IP adressen: 1
Vast IP adres: Ja
E-mail Boxen: 10
E-mail aliases: onbeperkt
Webmail: Ja
Homepage: Ja
Homepage Traffic per maand: 1 GB
Overboeking: 1:40
Eigen Server Toegestaan: Ja
Contractduur: 1 Jaar
Opzegtermijn: 1 Maand
Verhuizing: € 99,00

Telefonie:
(VoIP) Is nog niet beschikbaar. Ze verwachten in het eerste kwartaal volgend jaar VoIP te kunnen leveren.

Website: www.amsterdamdsl.nl

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze (voor mij) nog onbekende provider? Ik wil van mijn huidige provider af, in eerste instantie dacht ik bij Demon een abbonement af te sluiten. Maar nu ik deze langs zag komen wil toch best even wachten (ervaringen) :) .

[ Voor 3% gewijzigd door dreester op 28-11-2005 18:11 ]

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Toch mooi dat het ook bij mij beschikbaar is (20KM onder Rotterdam) :)

Denk dat je weinig ervaringen krijgt specifiek over AmsterdamDSL, maar het zal ongeveer hetzelfde presteren als andere BBNed-aansluitingen lijkt mij?

Ben wel benieuwd welke nieuwsserver er dan bij zit ("gratis toegang tot de snelste newsserver van Europa").

[ Voor 66% gewijzigd door Aikon op 28-11-2005 19:25 ]

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 16:58

slaay

Natuurbeleven.com

..en zal op korte termijn voor alle Amsterdammers en directe buren een zeer interessant pakket gaan bieden. Met informatie over en voor de regio, de laatste technische mogelijkheden en interessante features. Ten slotte zijn wij toch Amsterdammers onder elkaar!..
Zo te zien, leveren ze in heel Nederland ADSL via bbned en zullen ze speciaal voor Amsterdag met een speciaal aanbod komen.

Dich bis echt unne foëzen haas

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Idd. Ik woon er 140 km vandaan :)

Gefeliciteerd!
AmsterdamDSL is bij u beschikbaar.
Bestel nu

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 15:09
Aikon schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:23:
Toch mooi dat het ook bij mij beschikbaar is (20KM onder Rotterdam) :)

Denk dat je weinig ervaringen krijgt specifiek over AmsterdamDSL, maar het zal ongeveer hetzelfde presteren als andere BBNed-aansluitingen lijkt mij?

Ben wel benieuwd welke nieuwsserver er dan bij zit ("gratis toegang tot de snelste newsserver van Europa").
tracert www.amsterdamdsl.nl
7 11 ms 10 ms 11 ms ams-ix.as25232.net [195.69.144.121]
8 13 ms 12 ms 13 ms 213.247.32.250
9 12 ms 12 ms 11 ms fedora.speedxs.net [83.98.255.20]
Zijn ze gewoon reseller van SpeedXS?

Speedxs site:
Laatst bijgewerkt op: 26-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------
Vanaf Juni 2005 zal SpeedXS met een van de grootste newsserver's van Nederland en in prijs de goedkoopste van Europa starten en doet dit met een speciale introductie actie!.

Ook voor de huidige klanten zal dit een verbetering van de dienst verlening betekenen. Tijdelijk kunnen zij gebruik maken van 2 volwaardige newsservers. Giganews en onze eigen Newsserver. Waarbij de snelheid verhoogd zal worden naar 1024Kbps, upgraden naar Full-speed is uiteraard mogelijk (max 10Mb/s).
Giganews is dan wel weer :9~ , 60 dagen retentie... Vraag is alleen of ze voldoende capaciteit @ giganews hebben of er een snelheids- of datalimiet op de usenetdienst zit.

[ Voor 7% gewijzigd door DJSmiley op 29-11-2005 17:44 ]