Toon posts:

Apple iPod Mini Garantie*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals in mijn laatst gesloten topic al stond , me ipod mini was stuk. Na 2 weken wachten wrdt eidenlijk de staus closed bereikt. Maar daar boven stond een akelige tekst , original product returned.. Ik had het probleem dat eens in de zoveel tijd de accu het maar 1 tot 2 uur deed. SOms ging wel alles goed.. Mijn vraag: kan ik hier nog wat uit krijgen van apple of is dit gewoon pech hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik snap vrijwel niks van je verhaal, een link naar je oude topic had ook erg handig kunnen zijn.

Apple geeft op al zijn producten 1 jaar garantie. Claim jij garantie, krijg je daar 1 (of 3, weet ik niet zeker meer) maanden garantie bovenop. Gaat er iets kapot buiten die garantie periode heb je pech.

Je kan natuurlijk altijd nog even bellen ;)

En het heet een iPod mini geloof ik?

[ Voor 3% gewijzigd door Matias op 28-11-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
Wat hij bedoelt:

Ipod mini heeft er soms last van dat de accu maar 1 a 2uur meegaat.
Opgestuurd naar Apple
Apple heeft de klacht niet geconstateerd (omdat 't niet altijd voorkomt dat ie maar 1/2uur mee gaat)
Apple stuurt 'm terug
Is dit nou pure pech of is er nog wat aan te doen

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ah, in dat geval, geen idee, bel ze eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is wellicht het probleem, dat heb ik gedaan en ze zeiden dat er niks gevonden was.. Ze zijn gewoon van mening dat ik een nieuwe iPod wil zonder krasjes ben ik bang ... (niet dat het geen belangrijk +punt is hoor) maar ik heb vaak problemen ermee en ik vindt dit ronduit belachelijk eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bellen en vragen...

Ze kunnen er toch ook een nieuwe batterij inzetten voor je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Ik ben bang dat wij verder ook niet echt iets voor je kunnen doen. Als je ze gebeld hebt en ze sturen het oorspronkelijke product terug omdat ze niets konden vinden, raken je opties snel op. Ik zou toch nog eens bellen als je 'm daadwerkelijk terug krijgt en het probleem blijft bestaan. Garantie is tenslotte garantie.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 02:27
misschien kun je een regeling treffen, je betaald een deel ervan zodat ze je probleem oplossen

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 14:02

Apache

amateur software devver

K'heb een tijdje geleden hetzelfde meegemaakt met mijn 4G,
hd deed af en toe zeer vaag, mapje met uitroepteken, maar natuurlijk niet altijd :(

Dus, opsturen naar apple, original product returned, kreeg hem terug met een mac firmware op geflashed ...
Goed, ik probeer hem te gebruiken, opeens stopt hij tijdens het spelen op de bus, mapje met uitroepteken, poging tot reset, niets, direct terug mapje, s'avonds hang ik hem aan de pc, meteen het menu, maar ding werkt wel terug.

Toch maar teruggestuurd voor garantie en deze keer hebben ze een gerefurbished exemplaar teruggestuurd (wel krasvrij, niet dat dat uitmaakte voor mij), hij lijkt het erg goed te doen heb er net
wat muziek op gezet en hoop dat deze het langer volhoud dan 1 jaar :)

Wat je dus kan doen is nog eens opsturen naar apple, erbij vermelden dat het probleem zich nog steeds voor doet en dat ze het vorige keer niet gedetecteerd hebben.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem terug nu, zat een standaard brief bij en hij was voor mac geinstalled hier ook.
Nou heb ik weer gebeld en weer werdt me verteld dat ze niks hebben kunden vinden en dat ik hem desnoods opnieuw moet opsturen met weinig kans.

Ik heb besloten er maar een week veel gebruik van te maken (me iPod) en als het weer voorkomt koop ik een nieuwe 8)7

Mag een Slotje op
Pagina: 1