Hallo,
Ik heb sinds een kleine 2 weken een X800 GTO vga kaart en ik wou nu eens proberen of ik me scherm over mijn scherm en de tv kon opsplitsen om daar films op te kijken. Met me oude kaart (9600SE) dee je gewoon op je beureablad rechtermuisknop --> eigenschappen --> instellingen en daar dan op de 2de monitor weer rechtermuisknop en dan op gekoppeld klikken en dat werkte gewoon goed
Bij deze kaart lijkt alles hetzelfde maar zodra ik de instellingen toepas is de 2de monitor weer uitgeschakeld
ik krijg dus nooit beeld op me 2de monitor 
Wat ik heb geprobeert:
- google... niet echt wat gevonden
- zooi verschillende kabels
- me hoofd monitor aangesloten op de digitale poort van me vga kaart
- me hoofd monitor aangesloten op de analoge poort van me vga kaart
- ATI CCC
- gewoon beldschermeigenschappen
- ik heb ook bij de geinstalleerde hardware gekeken wat allemaal goed lijkt
Nog even voor de duidelijkheid.. ik probeer me tv dus aan te sluiten via dat ronde poortje in me vga kaart!!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
Thanx.
Ik heb sinds een kleine 2 weken een X800 GTO vga kaart en ik wou nu eens proberen of ik me scherm over mijn scherm en de tv kon opsplitsen om daar films op te kijken. Met me oude kaart (9600SE) dee je gewoon op je beureablad rechtermuisknop --> eigenschappen --> instellingen en daar dan op de 2de monitor weer rechtermuisknop en dan op gekoppeld klikken en dat werkte gewoon goed
Bij deze kaart lijkt alles hetzelfde maar zodra ik de instellingen toepas is de 2de monitor weer uitgeschakeld
Wat ik heb geprobeert:
- google... niet echt wat gevonden
- zooi verschillende kabels
- me hoofd monitor aangesloten op de digitale poort van me vga kaart
- me hoofd monitor aangesloten op de analoge poort van me vga kaart
- ATI CCC
- gewoon beldschermeigenschappen
- ik heb ook bij de geinstalleerde hardware gekeken wat allemaal goed lijkt
Nog even voor de duidelijkheid.. ik probeer me tv dus aan te sluiten via dat ronde poortje in me vga kaart!!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
Thanx.