Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[sms buitenland] thailand icm w800i

Pagina: 1
Acties:

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Probleem is als volgt. Vriendin van me zit in Bangkok met haar (nog niet zo oude) W800i. Wanneer ze smst krijgt ze de melding dat ze berichten moet wissen. Wanneer er een sms binnenkomt is zegt het apparaat dat er een sms in de wacht staat en ze berichten moet wissen. De telefoon is echter leeg. Ze heeft 30 MB vrije ruimte. Sms die ze verstuurt komt wel bij mij aan en bellen kan ook.

Heeft iemand van jullie enig idee wat dit kan zijn?

Sim-swap gaat waarschijnlijk morgen geprobeerd worden, ze heeft nog niet zo heel veel vrienden daar. ;)

Wat hebben we allemaal al geprobeerd:
  • alle berichten wissen
  • ander netwerk kiezen
  • master reset
help! ;)

Verwijderd

Hoeveel smsjes heeft ze al verstuurd? Daar paar van wissen? Heel simpel eigenlijk, tenzij ze niks in de outbox heeft staan, dan kan het een software fout zijn of iets bij de instellingen die neit kloppen. Succes! :Y)

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:34

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

is het idd niet gewoon shared memory send en received sms dus gooi je send box ff leeg.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hij zegt toch dat ze alle berichten al gewist heeft!

Ik denk dat 'n sim-swap idd de uitkomst moet bieden!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11 16:08

E-Vix

Nu met sneeuw!

mogelijk staat het toestel ingesteld dat alle SMS berichten op de simkaart opgeslagen worden, en waarschijnlijk staat de simkaart vol. Kijk eens in de instellingen van de telefoon waar de SMSjes opgeslagen worden. Best kans dat ondanks dat hij misschien ingesteld staat op het telefoongeheugen, dat hij de SMS in eerste instantie op de simkaart probeert op te slaan als hij binnenkomt, en daarna pas in het telefoongeheugen zet. Ook dan moet je dus even één bericht op de simkaart wissen (telefooninstellen op simkaartgeheugen, wissen, weer instellen op telefoongeheugen)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Simkaart is ook leeg, sowieso weet ik niet waar je dat zou kunnen instellen bij de telefoon (ik heb een w550i en kan de optie niet vinden, wel om later alsnog daar op te slaan).

ALLE berichten zijn dus al gewist. Het rare is dat dit probleem pas speelt sinds ze uit het vliegtuig is gestapt (waardoor ik in eerste instantie aan netwerkgerelateerde oorzaken dacht, maar netwerkwissel heeft ook geen zin gehad).
Pagina: 1