Toon posts:

Export probleem Adobe Premiere

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal !
Ik was eens aan het experimenteren met Adobe premiere, alleen zit een beetje met de export. Heb al in de help file gekeken en gedaan wat er stond maar op een of andere manier wilt het niet zo goed. Ik zit met het volgende. Ik heb met m'n webcam een filmpje gemaakt in premiere. Heb er een mp3 bij gevoegd. Heb er een klein effectje bij gedaan. Nu wil ik exporteren, alleen het eindresultaat is steeds zwart beeld met geluid. Heb het op een of andere maniet 1 keer voor elkaar gekregen om ook het beeld er bij te krijgen, maar het lukt me niet meer. Ik gebruik de divx codec om te exporteren. Wie kan mij helpen?

Verwijderd

DivX codec geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die is geinstaleerd.......dat weet ik zeker :) heb al genoeg films bekeken met de codec :)

Verwijderd

Verder weet ik het ook niet.
Ik gebruik zelf net als veel anderen in deze topic VirtualDub.

Verwijderd

Topicstarter
ach, bedankt iedergeval voor de moeite.....hopelijk weet iemand anders het?

Verwijderd

vast wel maar die zijn druk bezig met filmpjes schieten >:)

Verwijderd

Topicstarter
tja......ik weet het :)
ben er ook al een paar uur mee bezig geweest, wil alleen niet zo lukken......preview ziet er leuk uit....tot ik ga exporteren, dan gaat het fout

Verwijderd

Adobe Premiere ik kloot nu al zeker 3 weken mee, en het is rampzalig.... echt een dual boot met enkel premier en pinacle dv500 drivers is de oplossing......

Geen xtra codecs installen in de oplossing!

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-12 07:34
En as je een andere codec probeert ? of je audio andere instellingen geeft ? ligt het niet aan de mp3 ? 5 kan nog niet goed met mp3 omgaan, meen ik. Natuurlijk heb je het vinkje "export video" gewoon aanstaan.

ik heb ook eens zitten klooien totdat ik andere audiocompressie gebruikte. bij mpeg of sommige codecs kun je alleen bepaalde beeldschermverhoudingen exporteren...

suc6!

it's the car that separates the man from the boys

Verwijderd

Ey fastdevil nog bedank voor je pagertje.
Je weet wel wat ik bedoel ;)

Verwijderd

Topicstarter
pim, ik zal eens kijken

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 januari 2001 00:10 schreef R3dBaron het volgende:
Ey fastdevil nog bedank voor je pagertje.
Je weet wel wat ik bedoel ;)
[schijnheiligkijkmodus]
ik weet van niets
[/schijnheiligheidmodus]
Pagina: 1