Winkel voor complete pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Hallo mensen,

Mijn vader heeft een PC-prive projectje binnengehaald (JAAAAA, eindelijk ;)) maar ik zit dus met een probleempje.... Hij wil de pc eigenlijk in 1 winkel (compleet dus) kopen. Ik zelf wil hem eigenlijk gewoon in elkaar zetten maar ja.... Ik zoek nu dus een winkel (liefst omgeving Den Bosch) die pcs dus ECHT op maat maakt (dus IK wil bepalen wat er in komt) en daarnaast ook nog iets van service bied...
Iemand goede tips??

Ennuh nee kom nu niet aan met shop survey want dat zijn bijna alleen winkels die beoordeelt zijn op losse onderdelen ;)

Alvast bedankt ;)!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 07:47

Stefano

Ondertitel Not Found

Kan ik wel voor je doen maar ik zit in Houten (Utrecht),

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
ik kom niet uit die omgeving, maar mijn advies is: zoek een pc zaak op met een eigen naam. Dus niet de zaken als Dix%& en Dyn$#$$ en dat soort zaken. Mijn ervaringen met die zaken zijn trouwens zwaar ........
Dus een kloon zaak, die stoppen er altijd precies in wat je wilt. Ik kan me niet voorstellen dat er niet 1 bij je in de buurt zit. telefoonboek doorgezocht ? of de infolijn van de ptt ?

suc6 !!!

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• star-saber
  • Laatst online: 28-08 19:22

star-saber

Ryzen

welke omgeving ?
amsterdam, denhaag ?

Verwijderd

Over het algemeen is de service van de meeste zaakjes bijzonder slecht. Echter bij deze zogenaamde kloon zaakjes is deze nog wel het beroerdst. Ik koop tegenwoordig bij voorkeur bij mycom en memo. (Redelijke prijzen, goed materiaal).

Dixon en dynalink zijn meer warenhuizen geen speciaal zaken, daar ga je niet voor je pc heen.

• Beaves
  • Laatst online: 28-08 15:22

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb mijn pc bij Mycom gekocht en dat beviel prima, niet te duur en genoeg keus, behalve uit SCSI HD's.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• ALH
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

juist...

www.mycom.nl

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Ik heb 3 uur geleden een PC besteld (via internet nogwel) bij http://www.graficall.nl ze hebben veel, stonden vaak redelijk bovenaan bij de pricewatch & stonden ook goed bij de shop survey.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Tclient : die ervaring heb ik dus niet, maar dat verschilt natuurlijk. de kloon zaak waar ik altijd kom biedt een goede service, en ze hebben de kennis om 1 en ander ter plekke op te lossen zodat je er ff op kunt wachten.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ok alvast bedankt mensen..... Toch ga ik het nog maar een keer proberen om mijn pa gewoon over te halen losse onderdelen te kopen bij een goede internet-winkel like CTW ofzo..
Ennuh ik koop hem soweiso niet in een zaak waar ook magnetrons staan...

Maar als er nog mensen ideeen hebben.. graag!!!

Verwijderd

Graficall heeft in elk geval alleen maar pc spullen, kijk gewoon maar in pricewatch welke het goedkoopst is op jouw duurste onderdeel en of die op andere dinge ook goedkoop is en veel heeft en of die bij shop survey er goed vanaf komt, dat kwam graficall bij mij en ze hadden alle gewenste onderdelen voor zeer scherpe prijzen. vandaar. O ja, en ze stellen alles gratis samen als je zelf ff besturingssysteem installeerd, anders kost dat fl75. maar ik doe het zelf..

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Schutte Systems, is prima!
Of Norrod.. Maken allebei systemen op maat...

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

maar als je bijvoorbeeld je harddisk bij een andere dan bijv. graficall haalt. Kan je dan nog wel gebruik maken van die pc-prive ?
(dus de rest haal je dan wel bij graficall)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
In principe kan ik (ik=vader ;)) die 5000 piek gewoon overal besteden... of dat nu in 1 of in 20 winkels is.... Alleen mijn vader wil het liefst in een fysieke winkel dicht in de buurt (den bosch)..... Ik heb nu dus ook een V*b*s bak hier staan :r :r
Ik wil die bak eigenlijk zoveel mogelijk zelf in elkaar gooien gewoon omdat dat naar mijn idee VEEEL goedkoper is... en je weet ook nog precies wat erin zit... het nadeel is echter dat je geen verzekering hebt dat je pc meteen werkt... je zult zelf best even zoet zijn met bouwen enzo

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als je een top winkel wilt hebben moet je in de shopsurvey zoeken nar eynstein, deze staan er top voor en je kan je eigen pc samen stelle, met top produkten.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Booster
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Als ik naar het C!T-magazine kijk dan komen de PC-speed pc's altijd erg goed naar voren.

Ik ben er zelf nog nooit geweest overigens, dus kom niet aan met dat ik aan het l*llen ben, ik zeg alleen maar wat ik gezien heb.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

zo ik keek ff bij pc-speed.. ERG duur daar hoor
Klik hier Om er heen te gaan
Pagina: 1