Toon posts:

Melding van een nieuwe email op het Bureaublad weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk wanneer je in Outlook 2003 meerdere postvakken aan je account gekoppeld hebt ook voor elk postvak een melding op het bureaublad weer kan geven, wanneer een nieuwe email is binnengekomen. Het is namelijk nu zo dat je maar van één postvak een melding krijgt?

voorbeeld:
Een nieuwe email op postvak1@test.nl krijg je wel een melding op het bureaublad maar wanneer er een email gestuurd word naar postvak2@test.nl, die je dus ook toegevoegd hebt aan je account, dan krijg je geen melding op het bureaublad.
De rechten zijn wel goed, want ben op allebei de postbussen "eigenaar"

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:45
Deze vraag is al vaker gesteld, vziw is het niet mogelijk. [search=melding nieuwe mail extra postbus]

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

ik heb ook ongeveer hetzelfde probleem:

ik verplaats de mail dmv regels, naar een andere map (en krijg hier dus ook geen melding over)
ben wel benieuwd of er niemand is met een oplossing...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
Jimbolino schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:16:
ik heb ook ongeveer hetzelfde probleem:

ik verplaats de mail dmv regels, naar een andere map (en krijg hier dus ook geen melding over)
ben wel benieuwd of er niemand is met een oplossing...
Als je naar "Extra", "Regels en Waarschuwingen" gaat en dan een regel selecteerd moet je naar "Regel Wijzigen" gaan en kiezen voor "Weergeven in het venster Nieuwe Itemwaarschuwingen". Vervolgens krijg je een tekstbox waar je de tekst op kunt geven die je wilt zien wanneer je via de desbetreffende regel een email ontvangen hebt. De melding krijg je als een popup op het bureaublad te zien

Verwijderd

Topicstarter
Niemand!!!