Ik heb nu 2 weken geleden via internet zo'n aanvraagformulier voor kabelinternet ingevuld. En nog steeds ben ik niet gebeld door Chello. Zijn ze normaal ook altijd zo traag? Of is dit gewoon standaard en moet ik nog even geduld hebben? Iemand hier ervaring mee?
Ik werd gebeld een week nadat ik het via internet aangevraagd had. Twee dagen nadat ik het aangevraagd had, lagen de voorwaarden in de bus.Op donderdag 18 januari 2001 23:33 schreef Speedyrage het volgende:
Ik heb nu 2 weken geleden via internet zo'n aanvraagformulier voor kabelinternet ingevuld. En nog steeds ben ik niet gebeld door Chello. Zijn ze normaal ook altijd zo traag? Of is dit gewoon standaard en moet ik nog even geduld hebben? Iemand hier ervaring mee?
Nog helemaal niets gehoord van chello? Bel ze eens, ze hebben een gratis nummer waar je je ook kunt aanmelden.
Verwijderd
Chello garandeerd zelf binnen 10 dagen te beantwoorden en daarna binnen twee weken of zoiets een moenteurtje langs te laten komen.
Verwijderd
4 weken???? ik heb bijna een half jaar moeten w8en 
ik heb het nu gelukkig 3 weken maar t heeft er ook al een behoorlijk aantal x ren uitgelegen
echt leuk dat chello
ik heb het nu gelukkig 3 weken maar t heeft er ook al een behoorlijk aantal x ren uitgelegen
echt leuk dat chello
Mijn pa vroeg Chello aan en moest meer dan 3 weken wachten.
Ik heb zelf Chello aangevraagd via de standaard weg, zij bepaalden eigenhandig wel ff dat ik op de 'studentenlijst' (Samenwerking universiteit en kabelaar) moest komen en dus te maken had met een inschrijfstop. Dat terwijl ik bij de aanvraag duidelijk heb gezegd als gewone particulier en voor het standaard bedrag te willen kabel-internetten. Stelletje eigengereide k*ttekoppen :(:(
, hebben stront in de oren! Als ik niet had opgebeld had ik waarschijnlijk niets meer gehoord.
Wees dus gewaarschuwd, informeer zelf gewoon nog eens want voor hetzelfde geld hoor je er nooit wat van.
Ik heb zelf Chello aangevraagd via de standaard weg, zij bepaalden eigenhandig wel ff dat ik op de 'studentenlijst' (Samenwerking universiteit en kabelaar) moest komen en dus te maken had met een inschrijfstop. Dat terwijl ik bij de aanvraag duidelijk heb gezegd als gewone particulier en voor het standaard bedrag te willen kabel-internetten. Stelletje eigengereide k*ttekoppen :(:(
Wees dus gewaarschuwd, informeer zelf gewoon nog eens want voor hetzelfde geld hoor je er nooit wat van.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Verwijderd
Mijn aanvraag was binnen twee weken geregeld.
Maar ze konde het pas 8 (!) weken later aansluiten
Maar ze konde het pas 8 (!) weken later aansluiten
Pagina: 1