Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Ik heb een Qtek 8020 Smartphone met Windows Mobile 2003 SE. Ik heb inmiddels I-Mode aan de praat gekregen met Internet Explorer. Nu wil ik ook msn'en maar MSN Messenger werkt niet via de bestaande I-mode verbinding.

Nu las ik op de i-mode site dat men een DoJa applicatie kan downloaden en daarmee gratis op msn kan tot 1 januari 2006. Alleen werkt DoJa dus niet op mijn smartphone maar JAVA wel.

Bestaat er een mogelijkheid om DoJa werkend te krijgen op Windows Mobile :? Misschien dat er een DoJa-runtime bestaat :?

De GoT/Fok!-Search en Google kunnen mij niet verder helpen. Wie helpt deze BrEeZaH in nood? :P

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
GT --> IT

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Misschien niet de oplossing, maar kun je niet via Internet Explorer op een webbased MSN pagina uitkomen. Of moet je wel voor internet gebruik betalen maar niet voor MSN via Doja?
Heb je al contact opgenomen met de Helpdesk?
Als het puur een kwestie is van settings kun je misschien andere messengers gebruiken voor smartphone (denk bv. aan Agile Messenger)

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Jerome! schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:35:
Misschien niet de oplossing, maar kun je niet via Internet Explorer op een webbased MSN pagina uitkomen. Of moet je wel voor internet gebruik betalen maar niet voor MSN via Doja?
Heb je al contact opgenomen met de Helpdesk?
Als het puur een kwestie is van settings kun je misschien andere messengers gebruiken voor smartphone (denk bv. aan Agile Messenger)
Dat weet ik, en ik moet idd betalen voor i-mode gebruik via prepaid, en dat is niet goedkoop :P Alleen via die DoJa applet (DoJa is een soort Java) kan dat en dat ondersteunt m'n telefoon op dit moment dus niet.

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
babba schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:37:
[...]

Dat weet ik, en ik moet idd betalen voor i-mode gebruik via prepaid, en dat is niet goedkoop :P Alleen via die DoJa applet (DoJa is een soort Java) kan dat en dat ondersteunt m'n telefoon op dit moment dus niet.
Je snapt mijn hint niet helemaal geloof ik. Als je via de helpdesk oid te weten komt of er een port is voor smartphone's of welke verbindingsinstellingen Doja gebruikt, kun je deze wellicht instellen in Agile Messenger. Zou niet weten hoe men anders controleert welk programma je op je telefoon gebruikt, volgens mij werkt het gewoon met een soort proxy.