Ik heb een athalon xp 3000+ (2.2ghz) Op dit moment heb ik een spire whisperrock II maar die kan hem niet koel houden. Tempratuur wanneer ik de pc niet gebruik is +/- 60 graden met de kast dicht en +/- 57 als de kast open staat. Als ik een game start gaat de tempratuur over de 70 graden heen en dan restart de computer zichzelf. Daarom heb ik even op internet gezocht naar een aantal koelers en nu moet ik kiezen uit de volgende lijst:
Cooler Master FAN S370/462 XDream III RTL
Arctic Cooling Copper Silent 3
Zalman CNPS6500B-ALCU
Zalman CNPS6000ALCU
Thermaltake Volcano 9 Coolmod
Thermaltake Venus 12
Thermaltake Silent Tower (is wel duurder dan de rest, maar als het mijn probleem echt oplost heb ik het wel voor over)
Ik heb vele review's gelezen en ieder zegt wat anders. Zo zegt de ene dat A beter is dan B en de aander dat B beter is dan A...Dus ik ben ten einde raad.....
PS: Ik kan hem niet onderclocken, want zo'n optie is er niet in mijn bios.
PSS: Als iemand nog andere opties weet die ongeveer in dezelfde prijsklasse liggen (om en nabij de 18e) dan zijn die zeer zeker welkom
Cooler Master FAN S370/462 XDream III RTL
Arctic Cooling Copper Silent 3
Zalman CNPS6500B-ALCU
Zalman CNPS6000ALCU
Thermaltake Volcano 9 Coolmod
Thermaltake Venus 12
Thermaltake Silent Tower (is wel duurder dan de rest, maar als het mijn probleem echt oplost heb ik het wel voor over)
Ik heb vele review's gelezen en ieder zegt wat anders. Zo zegt de ene dat A beter is dan B en de aander dat B beter is dan A...Dus ik ben ten einde raad.....
PS: Ik kan hem niet onderclocken, want zo'n optie is er niet in mijn bios.
PSS: Als iemand nog andere opties weet die ongeveer in dezelfde prijsklasse liggen (om en nabij de 18e) dan zijn die zeer zeker welkom