Hey,
Ik zit me helemaal scheel te staren op het volgende probleem. Ik verstuur een simpele e-mail met als bijalge een word document, als resultaat van een invulformulier. Deze e-mail komt praktisch overal aan ( hotmail, yahoo, gmail, een paar eigen domeinen) behalve bij planet. Ik denk dat het een probleem is met de headers maar ik krijg het er niet uit. Ofja, ik heb wel een verdacht gedeelte maar ik weet niet of ik daar iets aan kan doen. Eerst even de headers.
Ik zit me helemaal scheel te staren op het volgende probleem. Ik verstuur een simpele e-mail met als bijalge een word document, als resultaat van een invulformulier. Deze e-mail komt praktisch overal aan ( hotmail, yahoo, gmail, een paar eigen domeinen) behalve bij planet. Ik denk dat het een probleem is met de headers maar ik krijg het er niet uit. Ofja, ik heb wel een verdacht gedeelte maar ik weet niet of ik daar iets aan kan doen. Eerst even de headers.
Ik gok dat het 'm zit in het return path en 'Received:' gedeelte in de headers. Weet iemand hoe ik deze kan manipuleren? Of wat anders het probleem is dat mijn mail bij planet niet bezorgt wordt? Nog even tussendoor, ik heb ook al getest de email met een korte tekst en ander onderwerp zonder bijlage te versturen zodat het bericht in ieder geval niet aangemerkt wordt als spam maar dit heeft ook geen resultaat gehad. Alvast bedankt voor het helpen!Return-Path: <httpd>
Received: (from httpd@localhost)
by raq550.barmaton.nl (8.11.6/8.11.6) id jASClsD04765;
Mon, 28 Nov 2005 13:47:54 +0100
To: mijn@adres.nl
Subject: Bevestiging van uw verzekeringsaanvraag
Date: Mon, 28 Nov 2005 13:47:54 +0100
From: Test <test@test.nl>
Message-ID: <1847ab09856b91c8492403cddb44aa73@www.mijndomein.nl>
X-Priority: 3
X-Mailer: Microsoft Outlook IMO, Build 9.0.2416 (9.0.2910.0)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed;
boundary="b1_1847ab09856b91c8492403cddb44aa73"
X-UIDL: eh)#!,7<"!Oj*!!n[b!!
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin