Bij mijn RX800-Pro videokaart met Tv-out (s-video) kreeg ik een zogenaamde S-video to HDTV connection Cable meegeleverd. Dit is een verloop kabeltje wat naar 3 tulp (female) ingangetjes gaat. 1 daarvan kan ik gebruiken voor het video signaal naar de TV te sturen. Hier gebruik ik dan gewoon een compusiete kabel voor.
Maar waar zijn de andere 2 voor, zijn die voor audio? Heb ik anders geen geluid?
Ik gebruik een scart plugje voor mijn tv waar 3 ingangetjes zitten voor tulp en 1 daarvan gebruik ik dus voor video. Verder is het beeld vrij wazig maar dat schijnt normaal te zijn op een normale ?60hz? TV?
Wat wel weer gek is dat DVD kijken via de pc op de TV wel weer goede kwaliteit is.
Wat is verder de ideale aansluiting voor mijn situatie?
Kan iemand mij helpen met het bovenstaande?
Maar waar zijn de andere 2 voor, zijn die voor audio? Heb ik anders geen geluid?
Ik gebruik een scart plugje voor mijn tv waar 3 ingangetjes zitten voor tulp en 1 daarvan gebruik ik dus voor video. Verder is het beeld vrij wazig maar dat schijnt normaal te zijn op een normale ?60hz? TV?
Wat wel weer gek is dat DVD kijken via de pc op de TV wel weer goede kwaliteit is.
Wat is verder de ideale aansluiting voor mijn situatie?
Kan iemand mij helpen met het bovenstaande?