Hellow,
Ik ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen, heb nu een Acer Travelmate 430 series ( 2,66 ghz, 512mb ram, ati mob. radeon 64mb etc ) .. maar heb daar al niets anders dan ongeluk mee gehad, en de garantie & support van acer is shit
nuja ik ben dus op zoek naar iets anders, en ik had gedacht aan een HP Pavilion dv1xxx notebook pc. Iemand ervaring mee ? Wat is juist het verschil tussen de dv1300 en de dv1400 ? op de HP site staan dezelfde specs
deze heeft een 14" scherm, dit zou ik wel praktisch vinden omdat ie overal meegesleept wordt ( eindwerk met landbouwmachines enzo ) ..
vraag is ook, die grafische kaart van 128 shared, valt da goed te doen?
eneuh, die 1,73ghz, is da qua snelheid te vergelijken met m'n Intel P4 2,66 ghz?
Alvast bedankt,
Q.
ps: wa zou de batterijduur daar zo van zijn?
grtz
Ik ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen, heb nu een Acer Travelmate 430 series ( 2,66 ghz, 512mb ram, ati mob. radeon 64mb etc ) .. maar heb daar al niets anders dan ongeluk mee gehad, en de garantie & support van acer is shit
nuja ik ben dus op zoek naar iets anders, en ik had gedacht aan een HP Pavilion dv1xxx notebook pc. Iemand ervaring mee ? Wat is juist het verschil tussen de dv1300 en de dv1400 ? op de HP site staan dezelfde specs
deze heeft een 14" scherm, dit zou ik wel praktisch vinden omdat ie overal meegesleept wordt ( eindwerk met landbouwmachines enzo ) ..
vraag is ook, die grafische kaart van 128 shared, valt da goed te doen?
eneuh, die 1,73ghz, is da qua snelheid te vergelijken met m'n Intel P4 2,66 ghz?
Alvast bedankt,
Q.
ps: wa zou de batterijduur daar zo van zijn?
grtz
Geïnstalleerde besturingssystemen
Microsoft® Windows® XP Home Edition
Processor
Intel® Pentium® M Processor 740 processortechnologie
Enhanced Intel® SpeedStep® technologie
Processorsnelheid
1,73 GHz
Systeembus
533-MHz bussnelheid
Cache
Level 2 cache 2 MB
Standaard geheugen
1024 MB
Type geheugen
DDR 333-MHz
Interne vaste schijf
100 GB
Vaste schijf-controller
EIDE vaste schijf, ATA 100
Snelheid vaste schijf
4200 rpm
Type optische drive
LightScribe DVD-Writer, twee formaten (±R, ±RW) met ondersteuning voor Double Layer
Geheugenkaart-eenheid
Digitale kaartlezer (6-in-1) (xD, SD, Smart Media, Memory Stick, Memory Stick Pro, Multimedia Card)
Netwerkinterface
10/100 LAN Ethernet geïntegreerd
Draadloze technologie
Intel® Pro/Wireless 2200 802.11b/g geïntegreerd Wireless LAN
Externe I/O-poorten
1 VGA-poort; 3 USB 2.0 poorten; 1 IEEE-1394; 1 RJ-11 modemconnector; 1 RJ-45 Ethernet-connector; S-video tv-uitgang; Infrarood poort voor afstandsbediening (afstandsbediening is optioneel); 2 hoofdtelefoonuitgang, 1 microfooningang; kabelaansluiting voor de uitbreidingspoort
Video-opname interface
IEEE 1394 interface
Uitbreidingsslots
Een type I of type II PC card slot. CardBus-compatibel
Afmetingen scherm
high-definition BrightView breedbeeldscherm
Display - resolutie
1280 x 768
Videoadapter
Intel® video media-accelerator 900
Geheugen video-adapter
Tot 128 MB gedeeld videogeheugen
Video-adapter, bus
4 x AGP Enhanced video met 3D-prestaties
Bedieningspaneel
HP QuickPlay mediaspeler-software speciale menu-opties, muziek- en dvd-knoppen
Handheld afstandsbediening
HP Mobile Remote Control
Interne audio
3D Sound Blaster Pro compatibel 16-bits geluid geïntegreerd
Luidprekers en microfoon
Altec Lansing® luidsprekers
type voeding
65-W netadapter
Type batterij
6-cels lithium-ion (Li-Ion) accu
Gewicht
2.42 kg
Afmetingen (B x D x H)
334 (l) x 230 (b) x 33 mm (min. h) / 39 mm (max. h)
Afmetingen verpakking (B x D x H)
400 x 165 x 340 mm