G7/Mx1000/???

Pagina: 1
Acties:

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-02 01:17
M'n MX-setje heeft 2 jaar perfect dienst gedaan, maar ik wil nu weer wat nieuws. Ik zag de mx5000 set, maar hier hoor ik veel negatief over. Hierbij zit de mx1000 (waarvan ik nog steeds geen id heb hoeveel dpi die nou is...) Ik heb het idee dat de G7 een betere muis is, maar ik weet niet of ik het in mijn geval zou merken.
Ik game redelijk veel, maar ben ook vaak simpel aan het surfen (en meer) Nogal allround dus. Samen met de G7 heb ik nog geen goede draadloze plank kunnen vinden (die van m'n mx-set was heerlijk).

Ik ben dus nu aan het twijfelen of ik voor de mx5000 zou moeten gaan. Of voor de G7 met een nog niet bekend draadloos bord erbij. Ik vraag me ook af wat de beste upgrade zou zijn vanaf mijn mx700...

Dus,
Zou ik in mijn situatie veel verschil merken tussen de G7 en de MX1000 ?(mede omdat volgens mij de G7 geen internetnavigatieknoppen heeft en ik die op mijn mx700 wel heel veel gebruikte.)

In geval van de mx5000-set, zou de dinovo set beter voldoen, of is dit vooral design?

(Iemand trouwens nog een idee voor een gelijkwaardige plank aan de mx(5000)-set, maar dan dus los verkrijgbaar?)

Alvast bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je hier ook al gekeken voor ervaringen?: [rml][ MOUSE] Logitech G5/G7[/rml]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Dropsen
Jazeker, maar aangezien ik een combinatie zoek, gaat het ook om het toetsenbord. (En de G15 is mooi, maar niet draadloos...)

Overigens zit ik nu ook bij producten van Razer te kijken (en hun nieuwe toetsenbord...) maar aangezien ik nooit anders dan logitech heb gehad en ik ook geen hardcore-gamer ben, is razer dan iets voor mij?

[ Voor 46% gewijzigd door Dropsen op 28-11-2005 13:02 ]

Verwijderd

Dropsen schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:58:
Overigens zit ik nu ook bij producten van Razer te kijken (en hun nieuwe toetsenbord...) maar aangezien ik nooit anders dan logitech heb gehad en ik ook geen hardcore-gamer ben, is razer dan iets voor mij?
Razer is ook niet draadloos =)

• Dropsen
Nee, ik merk het. Iemand anders?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:32
Kijk ook eens naar de MX610
Dan heb je ook de internetknoppen, en zelfs volumeknoppen.

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 07:53

Paladin

Play Ball!

hmz ikzelf ben al enige tijd in bezit van die mx1000 en die bevalt erg goed, zag alleen nu dat er een nieuwe versie uit is van de diNovo met ook die lazer muis en aangezien ik al tijden opzoek ben naar deze set met zo'n muis wil ik hem misschien gaan aanschaffen.

vraag is echter hoe zit het met de reactie tijd van blue tooth, is dat vergelijkbaar of sneller dan de draadloze verbinding van de standaard MX1000.

tis een heel klein beetje off topic maarja om er nou een heel nieuw topic voor te openen....

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10-2025
Als je een tijd met de MX1000 gewerkt hebt en je stapt daarna over op de G7, merk je pas goed wat een slome trage muis de MX1000 eigenlijk is.. vooral tijdens FPShooters merk je dit goed.

Maar als het gaat om materiaal, vormgeving, batterij, knoppen en ergonomie, dan is de MX1000 nog steeds de betere muis.

Kepi_nl

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-01 18:42
De G7 is inderdaad een fijnere muis dan de MX1000. Ik heb hier ook de MX518 liggen maar die draad verpest het toch wel weer voor mij na draadloos gegamed te hebben. De G7 is tot nu toe de beste muis die ik in mijn bezit heb gehad.
Pagina: 1