Toon posts:

[ Flash ] Externe .swf preloaden ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Inleiding : Ik ben momenteel bezig aan een site en ik heb in de navigatie-div, in plaats van gewoon links(naar andere pagina's) in tekst een flash menu gemaakt, dat uitschuift als je met de cursor erover gaat (heel mooi allemaal :P )

Het probleem : Na een tijdje word dat flash menuutje toch wel best groot, daarom wilde ik een preloader maken (ook geen prob), maar (!) wat ik eigenlijk wil is dit :

Als je naar de site surft krijg je de preloader te zien die het menu laadt en dan (na het laden) verwijst naar de "home pagina" van de site. De preloader en het menu staan dus niet op dezelfde pagina, en kunnen (volgens mij) dus ook niet in dezelfde .swf zitten.
Ik heb al uren het www zitten afschiumen, zonder succes. Het enige wat ik vind is het preloaden van embedded .swf's (wat dit dus niet is)
Iemand een oplossing? :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:27

J27

Misschien kun je toch proberen om het menu als embedded .swf in te laden in je preloader (onzichtbaar/hidden) Op die manier zou het menu in de cache van de browser moeten komen, waarna het menu in je site veel sneller of zelfs instant zichtbaar zal zijn

Verwijderd

Topicstarter
J27 schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:37:
Misschien kun je toch proberen om het menu als embedded .swf in te laden in je preloader (onzichtbaar/hidden) Op die manier zou het menu in de cache van de browser moeten komen, waarna het menu in je site veel sneller of zelfs instant zichtbaar zal zijn
Hmm, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb... Zal het straks proberen... Heb nu ff geen tijd...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 12:45 ]