Vandaag kwam ik bij mijn ouders waar een SBS-2000 server draait. Voorheen was deze te bereiken via een .nu adres, maar dat is inmiddels verleden tijd. ADSL via Demon, overigens.
Het 'probleem': Als ik naar een niet bestaand domein probeer te browsen, bijvoorbeeld www.ditisonzin.nl, dan kom ik terecht op een 404-melding met de volgende tekst:
De hosts file heeft slechts de 127.0.0.1 regel in zich, en op Google word ik niks wijzer. Gaarne zou ik weer standaard 404-meldingen ontvangen, of eventueel de msn search pagina te zien krijgen, zodat bij een foute spelling een alternatief geboden wordt.
Iemand enig idee hoe ik van deze onzin af zou kunnen komen
Het 'probleem': Als ik naar een niet bestaand domein probeer te browsen, bijvoorbeeld www.ditisonzin.nl, dan kom ik terecht op een 404-melding met de volgende tekst:
Dat deze pagina zou verschijnen bij niet bestaande .nu domeinen kan ik begrijpen, maar ik krijg bij elk niet bestaand .com, .net, .nl, .co.uk, etc. adres deze pagina te zien... bah!The web site name supplied by your browser (``www.ditisonzin.nl'') is not known by this server.
--------------------------------------------------------------------------------
More about Niue
Blue Latitudes
"Niue... a glimpse of Polynesia not yet ravaged by mass tourism"
--------------------------------------------------------------------------------
For more information on how to register your own .nu domain go to the .NU Domain Ltd website at www.nunames.nu
De hosts file heeft slechts de 127.0.0.1 regel in zich, en op Google word ik niks wijzer. Gaarne zou ik weer standaard 404-meldingen ontvangen, of eventueel de msn search pagina te zien krijgen, zodat bij een foute spelling een alternatief geboden wordt.
Iemand enig idee hoe ik van deze onzin af zou kunnen komen