Toon posts:

Faxen ontvangen/versturen met software

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een programma nodig waarmee ik via email faxen voor ons bedrijf mee kan versturen, maar ook ontvangen.

Ik heb zelf al verschillende programma's geprobeerd zoals Faxnow! en Faxmaker, maar Faxnow heeft een modemverbinding nodig en Faxmaker geeft de geest op het einde van de installatie. Hier op tweakers heb ik ook een x aantal programma's gevonden maar deze zijn meestal bedoeld om mee te verzenden, en ik moet dus ook kunnen ontvangen. Weten jullie hier meer over?

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 07:21
Nou daar ben ik ook naar op zoek, heb al diverse geprobeerd (waaronder SnappyFax / ActFax ) maar overal zitten veel opties in, behalve faxen dmv een e-mail. Uit word enzo is het wel mogelijk, maar ik wil over de gehele wereld kunnen faxen.

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 16:14
Activefax kan wel degelijk via e-mail verzenden. Ook kun je hier erg goed faxen mee ontvangen... www.actfax.com. Pakket is ook niet al te duur (maar dat is natuurlijk relatief)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Wat gebruik je als mailsoftware? Exchange of iets anders?

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 07:21
Poltergeist schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:02:
Activefax kan wel degelijk via e-mail verzenden. Ook kun je hier erg goed faxen mee ontvangen... www.actfax.com. Pakket is ook niet al te duur (maar dat is natuurlijk relatief)
Nou ik weet niet hoe je dat dan moet doen hoor :) Ik heb nog steeds de trail geinstalleerd en echt alle opties uitgezocht, maar ik kan nergens vinden hoe ik d.m.v. een e-mail een fax kan verzenden.
Wat ik wel kan met ActiveFax is een fax versturen naar een e-mail, dus dat je fax als PDF bij je document komt.

Ik wil dus vanuit overal een mail kunnen sturen naar bijv. fax@domein.nl met daaraan PDF/TIFF/Etc. en bijvoorbeeld in het onderwerp het faxnummer, en als ik deze verzend dat de faxserver deze automatisch fax.
djluc schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:04:
Wat gebruik je als mailsoftware? Exchange of iets anders?
Ik gebruik thuis Exchange, maar gebruik voor op me colo bak MailEnabled.

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-02 13:53

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

winfax kan dat ook.. je kan ook via versatel een gratis fax nr aanvragen die je de faxen in je mail stuurt..
als je een modem installeert in je pc en via voipbuster.com een voip abbo aanmaakt, eenmalig registreert, dan kan je een modem via voipbuster gratis je fax laten verzenden.

[ Voor 87% gewijzigd door Nijl op 28-11-2005 16:19 ]

You are NIJL-ed!

Pagina: 1