Ik zit hier op stage en ik moet wat bestanden ontvangen via een torrent file (geen illegale downloads etc, portfolio bestanden van school) nu heb ik Azureus gedwonload en geinstalleerd. Ik zet de torrent aan en probeer hem binnen te halen.
Ik zit hier op een proxy server (samen met de leraren).
Poort 3128.
Adres "proxy"
Dus ik voer bij de wizzard van Azureus "inkomende TCP luister poort" > "3128". Dan krijg ik deze melding "Testen van poort 3128 ... Kan niet testen". Dan maar manual.
Ik schakel proxy voor tracker communications in.
Moet daar
Host "proxy"
Poort "3128"
Invullen
En ik schakel de proxy in voor peer communications (alleen uitgaande verbindingen) en voer hetzelfde in als hierboven. Azureus opnieuw opstarten zodat het in werking wordt genomen.
Maar als ik het programma weer opstart krijg ik geen foutmeldingen de trackers zijn oke en hij vind ook een klein aantal uploaders en ontvangers mijn de download start niet.
Wie waarom niet?
Ps. als dit hier verkeerd zit sorry kon geen ander plekje vinden.
//Edit. Heb net een NAT server poort test gedaan "Testen van poort 3128 ... NAT-Fout" maar wat hou NAT in?
//Edit2. Hij zegt dat ik niet verbonden ben met een peer.
Ik zit hier op een proxy server (samen met de leraren).
Poort 3128.
Adres "proxy"
Dus ik voer bij de wizzard van Azureus "inkomende TCP luister poort" > "3128". Dan krijg ik deze melding "Testen van poort 3128 ... Kan niet testen". Dan maar manual.
Ik schakel proxy voor tracker communications in.
Moet daar
Host "proxy"
Poort "3128"
Invullen
En ik schakel de proxy in voor peer communications (alleen uitgaande verbindingen) en voer hetzelfde in als hierboven. Azureus opnieuw opstarten zodat het in werking wordt genomen.
Maar als ik het programma weer opstart krijg ik geen foutmeldingen de trackers zijn oke en hij vind ook een klein aantal uploaders en ontvangers mijn de download start niet.
Wie waarom niet?
Ps. als dit hier verkeerd zit sorry kon geen ander plekje vinden.
//Edit. Heb net een NAT server poort test gedaan "Testen van poort 3128 ... NAT-Fout" maar wat hou NAT in?
//Edit2. Hij zegt dat ik niet verbonden ben met een peer.
[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 28-11-2005 11:13 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps