Toon posts:

Webhosting + forwarding, juiste keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website op xs4all en ik wil via een eigen domeinnaam bereikbaar zijn.
Na veel zoeken heb ik de volgende schijnbaar voordeling aanbieder gevonden: TransIP

Zij bieden:
Doorstuur service/visitekaart op domein (....nl) 28-11-2005 1 € 5.00 (12 mnd) -
Domeinregistratie NL (....nl) 28-11-2005 1 € 5.99 (12 mnd)

Samen €13.08 per jaar

Aangezien dit veel goedkoper is dan alle het andere dat ik tegenkom, b.v. xs4all zelf vraag ik me af of hier niet een addertje onder het gras zit..

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:31
Je moet de voorwaarden natuurlijk altijd doornemen, maar ik vermoed dat er niet veel aan de hand is. Op het domein zelf maken ze nog steeds (iets) winst, de serverinstelling voor forwarding is ook snel gemaakt. Als zij dit geautomatiseerd hebben, is het in wezen een heel klein beetje serverbelasting extra, en verder gewoon geld opstrijken. Het is niet echte hosting: slechts doorverwijzen. Support hoeven ze dus als het goed is ook niet te verlenen. Verkoopprincipe van 'vele kleintjes'!

[ Voor 18% gewijzigd door sjroorda op 28-11-2005 10:53 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Bij xs4all heb je alleen een www.xs4all.nl/~username statische website. (tenminste bij je abbo).

Een doorstuur account bevat alleen code om in een iframe je domein door te sturen naar je xs4all account. Dat is wel even ander werk als een volledig webserver account.

Voor een niet al te ingewikkeld verhaal voldoet het wellicht, maar wat wil je nu eigenlijk SNap je wat een "doorstuur account"is ?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2025
Bij xs4all kost domeinnaam incl. forwarding 50,- dacht ik. Als het een hobbysite is kun je denk ik best een goedkoop pakketje ergens nemen. Wil je kwaliteit en minimaal gezeur en goede service dan zou ik altijd een goede provider als xs4all of demon nemen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
Dit is een heel normale prijs. Eigenlijk zelfs nog vrij duur, die doorstuur service zou goedkoper/gratis kunnen zijn. Ik verwacht dat je met wat zoeken ook wel een provider kunt vinden die domeinen voor 6-10 euro registreerd met gratis doorstuurservice.

Anyway, niets bijzonders aan dus :)

Dit topic is gesloten.