[Exchange2k3] Out of Office inplannen?

Pagina: 1
Acties:

• Yabadab
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 14:22

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Topicstarter
Ik vroeg me af of het mogelijk is om Out of Office mail reply in te plannen in de Agenda.

In de Agenda/Calender kun je een afspraak markeren met "ou of office". Zou je daar dan automatisch de Out of Office mail reply aan kunnen koppelen? Of kun je op een andere manier in je Agenda de OOO inplannen?

Dit is vooral handig voor de mensen die hier in deeltijd werken. Ik voorzie namelijk dat ze niet iedere keer als ze afwezig zijn die OOO aanzetten.

• nielsvd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-01 15:44
Ik heb een soortgelijke vraag;

Een medewerker heeft meerdere mailboxen, medewerker specifiek en een algemen mailbox. Over de eigen mailbox heeft men volledig beheer, maar nu wil men op de algemene mailbox een Out of Office melding instellen. Kan dit idd via de agenda of op een andere manier, zonder een extra mailbox profiel hoeven aan te maken in Windows. Ik kan hier niets over vinden.

• nielsvd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-01 15:44
Ik heb het opgelost door OWA. Dit draaide al voor externe gebruikers. Even een goed wachtwoord aan het account gehangen, zodat de betreffende gebruiker vanaf iedere willekeurige pc de Out Of Office melding kan activeren.

• Yabadab
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 14:22

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Topicstarter
WebAccess is voor slechts een paar personen ingeschakeld.
Bovendien degene met webacces kunnen de belangrijke mail al behandelen (danwel doorsturen).

Juist van degene zonder webacces (en dat zijn juist ook degenen die in hun privé tijd geen moment aan de zaak denken) moet de belangrijke mail toch worden behandeld als ze er niet zijn.