Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spyware Begonne zet me pc vast

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• ptjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-11 23:15

ptjuh

New day, same old shit

Topicstarter
Hoi ,
ik heb een progje spyware begone geinstalleerd...
Dit is schijnbaar zelf spyware..
Hierna heb ik hitmanpro geinstalleerd en deze laten runnen.. Hitmanpro is vastgelopen(Windows XP in veilige modus)..Nu kan ik niks meer met mijn PC doen..Het gekke progje Spyware begonne start iedere keer op en deze zet mijn pc vast...Er staat nog belangrijke informatie op deze pc...
Wat kan ik DOEN????

ALvast bedankt!!!

Its all in the little things that people do..

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

je harddisk in een andere PC plaatsen (als 2e harddisk, dus niet van de besmette harddisk booten!), files kopieren, en de besmette HD formateren.

• ptjuh

ptjuh

New day, same old shit

Topicstarter
Kan ik die andere wissen?? (Topic!!)

[ Voor 17% gewijzigd door ptjuh op 28-11-2005 10:06 ]

• ptjuh

ptjuh

New day, same old shit

Topicstarter
j-w..harddisk er gewoon bij plaatsen..Moet ik dan nog iets aanpassen in de bios??

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-11 22:30
ptjuh schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:05:
Kan ik die andere wissen?? (Topic!!)
Nee dat kan niet. ;)
Als een moderator dat topic ziet, sluit ie hem waarschijnlijk.
Je kunt overigens wel een topicreport aanmaken waarin je aangeeft dat die dubbel is en dicht kan.
ptjuh schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:09:
j-w..harddisk er gewoon bij plaatsen..Moet ik dan nog iets aanpassen in de bios??
Als je ergens een schone pc hebt: ff hitmanpro op die pc installeren.
Vervolgens de HD uit de besmette pc halen en die als 2e HD in de schone pc hangen.
Kijk dan eerst of je die belangrijke data kunt backuppen (voor het geval het onderstaande geen oplossing biedt).
En daarna mbv hitmanpro die 2e schijf scannen. Als dat niet automatisch lukt kun je beter even een aantal anti-spyware programma's (ad-aware, ms antispyware, spyware doctor, spy sweeper) downloaden en handmatig instellen dat ze die tweede harde schijf scannen.

Het is te hopen dat dat spyware begone niet je register/opstartlijst zo verkl**t heeft dat de boel ook na scannen en terugplaatsen van de HD nog steeds vastloopt bij opstarten. Want in dat geval is formatteren en herinstalleren ws de gemakkelijkste oplossing.

Hmm Borizz in "PC staat Vast door SPyware Begonne" zou misschien ook wel een tip kunnen zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Sassie op 28-11-2005 11:00 ]

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

ptjuh schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:09:
ik sluit me bij sassie aan. Waarschijnlijk hoef je niks te veranderen in de bios, zorg echter wel dat je niet van de besmette HD boot!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verder in PC staat Vast door SPyware Begonne :) Die is dus ook dicht gegaan. :)

Ik moet het helaas eens zijn met elevator in "PC staat Vast door SPyware Begonne". Lees eens Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door, alsmede Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden over wat we verwachten van je voor je een topic opent. Deze blijft dicht, je mag van mij gerust een nieuw topic openen, zorg er dan alleen wel voor dat je de stappen in Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten volgt. ;)

[ Voor 73% gewijzigd door pasta op 28-11-2005 14:35 ]

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.