Its all in the little things that people do..
Je zou nog steeds in Veilig Modus kunnen opstarten, hijackthis gebruiken om wat te verwijderen; msconfig om bepaalde programma's niet op te starten; hitmanpro opnieuw installeren en gebruiken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Trek ook tevens je I-net stekker eruit, zodat het niet de kans heeft 80 popups te cree-ren.
Continue met MS Antispyware, en update die
Maar goed, kan je niet toevallig je XP repareren met een Windows XP cd'tje? Of probeer je pc eens op te starten met Knoppix (Linux boot cd) en probeer eens wat te repareren
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 28-11-2005 10:12 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Me collega zag die pop up en dacht dat hij spyware had op deze pc..en heeft deze gedownload en geinstalleerd..Daarna heb ik hitmanpro geinstalleerd om te probere nog wat dingen te redde..Kreeg al haast niks meer gestart en deze wilden hij wel installeeren en uitvoeren!!..
Nu doet de pc niks meer..Behalven opstarten en een schermpje van spyware begone te starten!!
If I can't fix it, it ain't broken.
knoppix (booten van cd en dan de data wegcopieren naar een andere pc) lijkt mij inderdaad stap 1 om je data veilig te stellen. Dan pas verder repareren, want je reparatie kan uiteraard heel je disk beschadingen als je iets stoms doet.Outerspace schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:12:
Ik snap niet wat je telkens bedoeld met "Spyware begonne start"
Maar goed, kan je niet toevallig je XP repareren met een Windows XP cd'tje? Of probeer je pc eens op te starten met Knoppix (Linux boot cd) en probeer eens wat te repareren
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Wat ontbreekt in je topic is een fatsoenlijke spelling en zinsbouw, je topic titel lijkt alsof je niet eens de moeite hebt genomen om te kijken wat je getypt hebt, elke vorm van inzet ontbreekt op elke manier en informatie ("Een programmatje") ontbreekt ook nog.
Ik snap serieus niet hoe jij verwacht dat hier een zinnig topic uitkomt, en ik ga dit topic dan ook sluiten. Open maar een nieuw topic als je wat aan al bovenstaande punten wil doen.
Dit topic is gesloten.
![]()