Asus A8R-MVP, ATI Xpress200

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik wil dit bordje gaan kopen. INternet al aardig wat reviews gelezen.

1 ding vind ik nergens terug. Wanneer is de Asus A8R-MVP, ATI Xpress200 leverbaar. Zelfs bij Asus kan ik niks vinden.

Heel wat webshops hebben hem al op de site staan, maar niemand kan hem leveren.

Heb ik scheeel gezocht of is er gewoon nog niks bekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoodlum77 op 28-11-2005 01:39 ]

Verwijderd

Bij 4launch.nl staat hij als "levertijd 6-10 dagen" op de site, dus hij zou wel leverbaar moeten zijn.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De volgende keer kan je het beste even kijken in de Tweakers.net Pricewatch ;)

Zoals mijn link hierboven doet vermoeden, zal je zien welke bedrijven hem allemaal verkopen. Klik je op de link dan ga je automatisch naar desbetreffend webshop toe :)

Wauw, een sig!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:53
De eerste shipment aan borden is al in het land. Met een beetje zoekwerk moet je ze dus wel kunnen vinden.... :)

Verwijderd

Ik heb hem besteld bij Informatique.

Echt een prima bord, niets op aan te merken (ik hoef geen 8x S-ATA, 4x is wel genoeg).

Het enige wat me niet duidelijk is is of het 2e x16 slot nou wel of niet voor andere kaarten gebruikt kan worden. Volgens de review van Anand niet, maar de handleiding van Asus suggereert van wel.

• Hoodlum77
Uiteraard had ik de pricewatch gechecked. En ik heb ook oa. 4launch gebeld, maar ook daar wisten ze niet met zekerheied te zeggen wanneer ze komen.

Bij McDos (ditribiteur van oa Asus) is er ook nog geen voorraad.

Ik ga hem wel bestellen in de hoop dat ie snel binnen is.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 12:13
iemand toevallig ook gekeken of de cpu een beetje wil oc'en op deze plank ? Ik wordt een beetje gek van me Ultra D en ben nu aan het kijken naar een andere.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Hoodlum77
Astennu schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:49:
iemand toevallig ook gekeken of de cpu een beetje wil oc'en op deze plank ? Ik wordt een beetje gek van me Ultra D en ben nu aan het kijken naar een andere.
Ik weet niet welke CPU je op doelt, maar volgens de heren/dames van Anandtech gaat dit bord goed tekeer http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2617

Verwijderd

Dit bord is inmiddels leverbaar (b.v. via 4launch).

Verder heb ik (na het goed bestuderen van de manual) ook al antwoord op mijn vraag: Het 2e PCI-e slot is i.d.d. bruikbaar voor andere devices maar dan draait het primary slot op x8 snelheid.

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 18:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

Heb ergens een review gezien waar duidelijk werd dat dit mobo een verrassend goede overklokker is, bijna net zo goed als de DFI's zoniet even goed ;-)

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 10:57
in de vergelijking van A8R-MVP en A8N32-SLI op tomshardware zijn alle resultaten van de A8N32-SLI beter.

nVidia's SLI presteert beter dan Ati's Crossfire.
nForce4 bied ook RAID5, Ati X200 niet.
nForce4 heeft Gbit-NIC, Ati X200 niet
nForce4 SATA-II 300 en NCQ, Ati X200 niet

Verwijderd

De 4 uitspraken van jou zijn alle 4 niet waar (voor wat betreft de A8R-MVP niet zou kunnen):

http://www.asus.com/produ...del=787&l1=3&l2=15&l3=236

Wel Raid5, GB NIC en Sata2 dus...

Verder de (superieure) CF technologie en een lagere prijs.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 10:57
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:42:
De 4 uitspraken van jou zijn alle 4 niet waar (voor wat betreft de A8R-MVP niet zou kunnen):

http://www.asus.com/produ...del=787&l1=3&l2=15&l3=236

Wel Raid5, GB NIC en Sata2 dus...

Verder de (superieure) CF technologie en een lagere prijs.
je hebt gelijk nog ook, sorry...

ik heb info van deze bron... http://www.tomshardware.c...ual_card_slugfest-16.html
hierin staan de 4 dingen die ik had gezegd

• Hoodlum77
Ik heb mijne bij EMPC in bestelling staan samen met 2 hdd en een opteron 146. Ze zeggen dat alles binnen is, maar het wachten op de opteron is. Ik kan niet wachten.

Hooop dat de opteron snel leverbaar wordt. begreep dat ie bij informatique leverbaar is maar wel voor 15 eurie meer.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik kreeg net bij Azerty te horen dat de Opteron 146 nu niet niet leverbaar meer is bij de groothandel (en ze verwachten hem niet binnen 2 weken), dus met een beetje pech kan je er nog wel even op wachten...

• Hoodlum77
Het is inderdaad een dram met die CPU. Informatique had er weer een aantla op voorraad, maar nadat dat bekend werd was het ook zoweer over.

Ik heb zojuist EMPC gebeld en zij zeggend at het eerste week december wordt. nu maar hopen dat ze het over 2005 heeft ;(

Verwijderd

Enige nadeel wat ik tot nu toe uit de reviews heb kunnen halen is dat de Vcore cpu maar tot 1,65v gaat? Als je een stroomhongerige cpu hebt ben je de klos (mijn A64 Venice heeft 1,65v nodig om +2800mhz te kunnen draaien, ik zit dus op 't randje met dit bord :/ )
Boot een Ultra D met HTT's > 260? Of moet je in Windows ook langzaam verhogen in stapjes van 5-10?
Deze Asus schijnt niet in één keer boven de 260 te booten.

Waarom wordt je gek van je DFI? :)
in de vergelijking van A8R-MVP en A8N32-SLI op tomshardware zijn alle resultaten van de A8N32-SLI beter.

nVidia's SLI presteert beter dan Ati's Crossfire.
Wat een verrassing, 2x7800GTX vs last gen X850 :O

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 17:23 ]

Verwijderd

dreamvoid schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:59:
Ik kreeg net bij Azerty te horen dat de Opteron 146 nu niet niet leverbaar meer is bij de groothandel (en ze verwachten hem niet binnen 2 weken), dus met een beetje pech kan je er nog wel even op wachten...
Ik heb vanavond anders gewoon mijn 146 bij Informatique opgehaald (was gistermiddag binnengekomen).

Ik zou gewoon bestellen bij een paar zaken, dan krijg je gelijk een mailtje als ie beschikbaar is...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nou, vraag/bel eens rond bij webshops? Daar zijn ze voor 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.