Toon posts:

Demoshield Player werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[WXP SP2] Demoshield player werkt niet. Bij iedere installatie krijg ik een foutmelding dat mijn Demoshield player een fout heeft gemaakt en dat hij afsluit.
Hierdoor kan ik niet meer installeren omdat de CD/DVD niet meer automatisch opstart.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welke foutmeldingen, kan je hier een plaatje van maken :? Heb je al in je eventviewer / logboeken gekeken welke error hij genereert?
Die kan je op www.eventid.net checken en eventueel op google'n.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

DeNeet71,

Dit is toch echt te weinig inhoud voor een topic op GoT - ik mis een boel essentiele zaken, waardoor ik dit topic ga sluiten. Wat voornamelijk ontbreekt is:
  • Een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft. "Werkt niet" zegt natuurlijk heel weinig over je feitelijke probleem. Daarnaast verwachten we in Windows Operating Systems dat je het OS in topic titel er bij zet en dat je het topic in het juiste forum zet.
  • Eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan om je vraag te beantwoorden en waar heb je al op gezocht. Neem dit even op in je topic - dat voorkomt dat wij allerlei zaken gaan voorstellen die jij al lang geprobeerd hebt :)
  • Geef aan wat je exacte probleem is. "Een fout gemaakt" is natuurlijk lang niet zo informatief als een exacte fotumelding e.d.
Dit topic ga ik dan ook sluiten - open gerust een nieuw topic in het juiste forum (Software Algemeen) wat wel aan bovenstaande eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.