Even een opmerking/vraag over het volgende:
Het closen van bepaalde topics in de GoT-Kroeg onder het motto van:
hoe heet je f2s acount ??
De zinsopbouw van de topic is 'in strijd' met de FAQ, OK. Maar waarom andere topics, die een net even andere titel hebben niet te sluiten? Ik noem al voorbeeld:
Wie wil mijn kamer zien?, deel 2
(hier had net zo goed kunnen staan 'hoe ziet de kamer van...')
Wat is jullie favoriete band?('Wat is de favoriete band van....')
Und so weiter, und so weiter.....:)
Ik wil hiermee alleen maar aangeven dat bepaalde topics 'voorrang' schijnen te hebben op anderen, die net ff anders verwoord worden, terwijl de inhoud net zo goed in strijd is met de FAQ.
Maar goed, ik erger me er niet aan ofzo, 't is gewoon iets dat me opviel. Ik snap ook best dat de Modjes niet overal tegelijk kunnen zijn, en niet alle topics even goed kunnen beoordelen op de ‘illegaliteit’ ervan. Ik vindt de huidige gang van zaken in 'de kroeg' erg goed zelfs, dus beschouw deze topic maar al opbouwende kritiek
Het closen van bepaalde topics in de GoT-Kroeg onder het motto van:
Zoals deze:Op donderdag 14 december 2000 15:52 schreef Floris_Diemel:
eigenlijk liever helemaal geen "Wat voor... " threads meer.
hoe heet je f2s acount ??
De zinsopbouw van de topic is 'in strijd' met de FAQ, OK. Maar waarom andere topics, die een net even andere titel hebben niet te sluiten? Ik noem al voorbeeld:
Wie wil mijn kamer zien?, deel 2
(hier had net zo goed kunnen staan 'hoe ziet de kamer van...')
Wat is jullie favoriete band?('Wat is de favoriete band van....')
Und so weiter, und so weiter.....:)
Ik wil hiermee alleen maar aangeven dat bepaalde topics 'voorrang' schijnen te hebben op anderen, die net ff anders verwoord worden, terwijl de inhoud net zo goed in strijd is met de FAQ.
Maar goed, ik erger me er niet aan ofzo, 't is gewoon iets dat me opviel. Ik snap ook best dat de Modjes niet overal tegelijk kunnen zijn, en niet alle topics even goed kunnen beoordelen op de ‘illegaliteit’ ervan. Ik vindt de huidige gang van zaken in 'de kroeg' erg goed zelfs, dus beschouw deze topic maar al opbouwende kritiek