Welke tweakers meten met twee maten?

Pagina: 1
Acties:

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Even een opmerking/vraag over het volgende:

Het closen van bepaalde topics in de GoT-Kroeg onder het motto van:
Op donderdag 14 december 2000 15:52 schreef Floris_Diemel:

eigenlijk liever helemaal geen "Wat voor... " threads meer.
Zoals deze:

hoe heet je f2s acount ??

De zinsopbouw van de topic is 'in strijd' met de FAQ, OK. Maar waarom andere topics, die een net even andere titel hebben niet te sluiten? Ik noem al voorbeeld:

Wie wil mijn kamer zien?, deel 2
(hier had net zo goed kunnen staan 'hoe ziet de kamer van...')

Wat is jullie favoriete band?('Wat is de favoriete band van....')

Und so weiter, und so weiter.....:)
Ik wil hiermee alleen maar aangeven dat bepaalde topics 'voorrang' schijnen te hebben op anderen, die net ff anders verwoord worden, terwijl de inhoud net zo goed in strijd is met de FAQ.

Maar goed, ik erger me er niet aan ofzo, 't is gewoon iets dat me opviel. Ik snap ook best dat de Modjes niet overal tegelijk kunnen zijn, en niet alle topics even goed kunnen beoordelen op de ‘illegaliteit’ ervan. Ik vindt de huidige gang van zaken in 'de kroeg' erg goed zelfs, dus beschouw deze topic maar al opbouwende kritiek :)

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Over die Band topic is over getwijfeld, alleen was die ondertussen al aardig gegroeid.

Daar we wel meer gedogen is dat bij deze ook gebeurd.

Bij 'wie wil mijn kamer zien' is de titel dan wel niet volgens de FAQ maar de inhoud wel, vandaar.

Ongeveer hetzelfde als die auto topic dus.

En ja grijsgebied he? en in dat gebied wordt al dan niet zo'n topic gesloten op het soort replies wat er op komt.als zeg 4 van de 5 replies lostaande opmerkingen zijn gaat hij dicht. (in mijn geval dus :D)

• LoneGunman
  • Niet online
Jullie zijn weer lekker op dreef!

Een topictitel die doet vermoeden dat het om 'onzin' gaat, maar bijna alleen maar serieuze reply's! De teugels mogen wel ietsjes losser als je 't mij vraagt, damen/heren Mod/Adjes!

[edit - frustratie]
AntonT (Global Tapper - 1551) schreef op dinsdag 23 januari 2001 21:39:

"Wat voor aantal glazen bier drink je gemiddeld"
Welk aantal.....en dan klopt die zin nog niet. Nederlands waarschijnlijk het goeiste vak geweest :)
[/edit - frustratie]

• BrammeS
  • Laatst online: 12-02 15:57
Ik denk dat als al die topics weg moesten we GK/OTF net zo goed kunnen opdoeken.

GK begint trouwens een soort van relatie bemiddelings forum te worden!

Advanced sheep-counting strategies

• LoneGunman
  • Niet online
Op dinsdag 23 januari 2001 22:46 schreef BrammeS het volgende:
Ik denk dat als al die topics weg moesten we GK/OTF net zo goed kunnen opdoeken.
Precies, het wordt nu wel een beetje te rigoureus ge-mod in SG/GK. Een serieuze reactie hierop is schijnbaar ook al teveel gevraagd. Sorry hoor, maar zodra het vragen/opmerkingen betreft die niet met zekerheid kunnen worden beslist, wordt het opvallend stil...
GK begint trouwens een soort van relatie bemiddelings forum te worden!
Slechte ontwikkeling idd, komt mede aangezien er een hoop 'gefrustreerde' mensjes rondsurfen, die er van overtuigt zijn dat ze op forum.scholieren.com zitten :)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:53

AntonT

One Ton!

Om over de zinsbouw moeilijk te doen vind ik wat overtrokken. Verder merk ik dat er een stel mensen zijn die er niet tegen kunnen dat we de policy gewoon willen verscherpen omdat de GK anders hoe dan ook history is.

• LoneGunman
  • Niet online
Op woensdag 24 januari 2001 01:10 schreef AntonT het volgende:
Om over de zinsbouw moeilijk te doen vind ik wat overtrokken.
Dat was een grapje Anton, bijzaak dus. Zie smiley.
Op woensdag 24 januari 2001 01:10 schreef AntonT het volgende:

Verder merk ik dat er een stel mensen zijn die er niet tegen kunnen dat we de policy gewoon willen verscherpen omdat de GK anders hoe dan ook history is.
Policy verscherpen ok, ben ik het helemaal mee eens. Alleen het is niet meer duidelijk welke topics wel en welke niet dicht gegooid kunnen worden. De topic over 'glazen alcohol' is naar mijn mening geen onzin, er werd niet in geflamed, en de reacties waren allemaal serieus. Maar omdat het een potentieel 'onzin-topic' is, wordt ie maar dicht gegooid. Zoals Brammes ook al zei: als er zo wordt ge-mod, dan kan GK meteen wel dicht, aangezien er geen topics overblijven.

edit:

Ach, laat ook maar. Deze discussie draait toch nergens op uit.
Pagina: 1