Toon posts:

HELP geheugen problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 4 reepjes van een gig 667 ddr 2, maar omdat ik kopereplaatjes erop heb kan ik ze er niet afhalen want dan trek ik ze kapot ( al aande levende lijfe onder vonden) dus ik kan niet kijken wat voor chips erop zitten.

Nou ondersteunde mijn vorrige ASUS bord ecc en non ecc ik denk dat ik eccmodules heb.

Nou staat er bij de specs van mn nieuwe bord dat er non Ecc geheugen in moet. wat kan er mis gaan als ik dus wel eccmodules erin stop.

probleem wat ik heb is dat mn pc steeds vast staat kan dat hier mee te maken hebben.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat ik ook al in je andere topic vermeldde:
Terw_Dan in "2 gig geheugen verdwenen"

je kunt ECC gewoon uitzetten of als je mobo het niet ondersteund dan wordt het gewoon genegeerd. Ik heb nog bij geen 1 mobo gemaakt dat het niet werkte met een ECC module

Verwijderd

Topicstarter
maar als het niet op je bord zit ecc dan kun je dat toch niet uitzetten...kan dat wel het probleem zijn dat mn pc steeds vast staat? ik heb een p5n32 sli deluxe bord en daar staat bij dat ik non ecc modules moet hebben dus kan ik hettoch niet aan of uit zetten...zo ja waar moet ik dat onder zoeken in de bios ???
Terw_Dan schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:28:
Wat ik ook al in je andere topic vermeldde:
Terw_Dan in "2 gig geheugen verdwenen"

je kunt ECC gewoon uitzetten of als je mobo het niet ondersteund dan wordt het gewoon genegeerd. Ik heb nog bij geen 1 mobo gemaakt dat het niet werkte met een ECC module

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:31:
maar als het niet op je bord zit ecc dan kun je dat toch niet uitzetten...kan dat wel het probleem zijn dat mn pc steeds vast staat? ik heb een p5n32 sli deluxe bord en daar staat bij dat ik non ecc modules moet hebben dus kan ik hettoch niet aan of uit zetten...zo ja waar moet ik dat onder zoeken in de bios ???
[...]
Je kunt ergens ECC uitzetten in de bios, weet niet waar het precies zit, maar spit je bios gewoon even door, staat het vast tussen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een topic is toch echt genoeg:
2 gig geheugen verdwenen

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.