Toon posts:

Cardreaders van all-in-one delen op netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de cardreaders van een HP all-in-one printer te delen op een netwerk ?
Over scannen vind ik hier genoeg terug maar over de ingebouwde cardreaders delen niet

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Zover ik weet hebben die dingen al helemaal geen ethernetaansluiting, wil je ze delen dan zou dat moeten via de pc waarop de printer is aangesloten. Geen idee of die drive('s) er altijd staan, bij mijn cardreader is dat wel zo.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Verwijderd

Waarom haal je niet voor 15 euro een USB-cardreader, die kun je wel delen.

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad ik wil ze delen vanaf de pc waar ze aanhangen
of aan een wireless usb printersserver

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:02

Croga

The Unreasonable Man

De cardreader wordt gewoon gezien als drive, dus afhankelijk van je OS kun je die inderdaad delen....

Als je het aan een printserver hangt is de kans minimaal dat je het kunt delen, aangezien die printserver helemaal niet is ingericht om drives te delen....

[ Voor 45% gewijzigd door Croga op 28-11-2005 10:45 ]

Verwijderd

Ik heb mijn cardreader van mijn HP all-in-one geshared over LAN, maar dat komt omdat hij niet via printerserver staat, maar via een 'gewone' server, anders lukt dat volgens mij niet!

Succes.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50
Mijn HP OfficeJet 7410 all-in-one deelt zijn cardreader standaard over het netwerk (ding heeft ethernet en wireless ingebouwd).

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Pagina: 1