quake 4, wat vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
met o. a. betrekking tot het multyplayer gedeelte en wel het draaien van een server.

ben daar dus even mee bezig geweest en raakte ervan overtuigd dat er iets niet pluis zat aangezien ik mezelf niet in de lijst zie voorkomen (zowel dedicated als gewoon)

ben ik vanmiddag even iets aan het bekijken terwijl ik een servertje gestart had en low and behold, opeens iemand op me server (dus lekker gespeeld :) )
nou vanavond weer een server gestart en wachten tot ik een ons weeg maar niemand die connect, dus weer de lijst opgevraagt en ik sta er weer niet tussen?

ik heb een wireless router en een speedtouch 510 modem, (28004 en 17650) poorten zijn geforward, ik zie ook dat de punkbuster server reageerd geloof ik.

is er een mannier waarop ik kan controleren of ik vanaf het internet "te zien" ben?
word de master server list maar zo weinig gerefreshed?

dan nog wat vreemds, ik kan niet meer in windows komen terwijl het spel draait, volgens mij nadat ik de patch (1.04 meen ik) geinstaleerd heb, tab alt del werkt niet ?

erg irritant als je ff snel iets wilt veranderen.

ps: nu ik toch bezig ben, de muis snelheid stel je in met sensitivity in je config toch (voelde weinig verschil en ben van 30 naar 40 gegaan nl)

[ Voor 8% gewijzigd door obme_ief op 27-11-2005 21:52 ]

tijd voor verandering.

Verwijderd

Q4 heeft 2000 servers en 50 spelers.
misschien is het slimmer om naar een andere server te connecten?

trouwens, lees de postregels eens na :|

• obme_ief

obme_ief

Topicstarter
Als je iets ziet wat je niet zint, plaats dan een topic report. Ga er niet op in, zeker niet als jij degene bent die de vraag stelt

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 22:43 ]

tijd voor verandering.

• obme_ief

obme_ief

Topicstarter
ik houd ook niet van echte modjes :)

tijd voor verandering.

Verwijderd

Dan houden we ook niet van jou ;(

Je komt hier op om een vraag te stellen. Een beetje respect tonen kan dan geen kwaad. JIJ hebt immers een probeem, wij niet.

Dit topic is gesloten.