Toon posts:

kapotte temperatuur sensor ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb sinds kort (een week of drie) mijn medion pc opgefleurt met een asus v9999/TD.
Nu heb ik echter nix meer als problemen met dit ding. Als eerste doet me computer er tegenwoordig 2X over om op te starten. Indien ie dat gedaan heeft blijft hij wel lopen (daarom denk ik niet dat het de voeding is) nu heb ik gisteren de hele dag COD2 aan laten staan (dus dagje intensief werken voor dat kreng) nu geeft de sensor van me geheugen aan dat het -40 graden is! terwijl ik me bontjas nog geeneens aan hoef :+.
Zal ik nu mijn temperatuur sensor hebben gesmolten of iets dergelijks (en dus terug brengen voor garantie) of zal het iets anders zijn ?

alvast bedankt

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31
Heb je smartdoctor geinstaleerd? Temps van asus hardware moet je met een door asus meegeleverd monitorprogramma uitlezen.

Verwijderd

Topicstarter
jep meteen vanaf het begin gedaan smardoctor.
dach zelfs dat het mischien hieraan lag maar speedfan gaf hetzelfde aan :(

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31
Als je veel problemen hebt en waarschijnlijk een brakke tempsensor, dan zou ik terug gaan en omruilen.

Verwijderd

Topicstarter
het is een wonder !! ik heb hem vandaag weer aangezet en hij doet het weer! zou het iets te maken hebben met me voeding het gebeurt vaak als ik de klokfrequentie hoger zet :S :S