Normaal gesproken neem ik niet de moeite om te melden wanneer een reactie van mezelf te laag gemod is.
Deze reacties worden immers vaak genoeg na enige tijd omhoog gemod, naar een goed niveau.
Onlangs heb ik een reactie geplaatst in een meuktracker post, over de Logitech G5 firmware update (waar er overigens nu per ongeluk 2 van zijn).
In de meuktrackerpost stond het volgende:
Deze reacties worden immers vaak genoeg na enige tijd omhoog gemod, naar een goed niveau.
Onlangs heb ik een reactie geplaatst in een meuktracker post, over de Logitech G5 firmware update (waar er overigens nu per ongeluk 2 van zijn).
In de meuktrackerpost stond het volgende:
Waarop mijn reactie was:Logitech heeft voor zijn G5 Laser Mouse een nieuwe firmware uitgebracht met 1.1 als het versienummer. Met deze update wordt de nauwkeurigheid van de laser verbeterd op verschillende oppervlakken. Deze muis is vooral gericht op gamers en er kwamen uit deze hoek dan ook een aantal klachten over de nauwkeurigheid op verschillende muismatten die aangeven geschikt te zijn voor optische muizen. De procedure om de firmware op je muis te zetten is als volgt:
Vervolgens is de post met een enkele -1 overgewaardeerd in de 'onzichtbare' nulzone geschoten.Gepost door Kanarie - zaterdag 26 november 2005 - 14:56 Score: 0
In tegenstelling tot wat er in de nieuwspost staat, maakt deze firmware update je muis niet nauwkeuriger.
De nauwkeurigheid wordt bepaald door de sensor, en die houdt toch echt op bij 2000DPI.
Deze firmware update past een stukje in de software van de G5 aan wat verantwoordelijk is voor het herkennen van oppervlakken.
Deze update zit al langere tijd verwerkt in de directe concurrent van deze muis (gebaseerd op dezelfde Agilent A6010 sensor), de Razer Copperhead.
De Razer Copperhead werkte bijvoorbeeld wel op beide kanten van de fUNc1030 en de Icemat.
Met deze verbeterde firmware moet de G5 weer de strijd aankunnen met de Razer Copperhead.
Zou een moddereter zou vriendelijk willen zijn nog eens naar dit draadje te kijken?Beoordelingen: +1: Standaard niveau, -1: Overgewaardeerd, Som: 0 / 2x
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.