Toon posts:

problemen met nieuwe toetsenbord tijdens Cs 1.6

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe toetsenbord (Logitech Media Keyboard Elite) met combi van een Logitech G5 muis..
En elke keer als ik CounterStrike ga spele dan na een tijdje gaat mijn muis en toetsenbord raar doen ze reageren voor 3 sec ofzo niet en mijn muis reageert ook niet en dan opeens gaat die helemaal naar echts ofzo
:? :?

-Qumars

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Druk je veel toetsen tegelijk in? Zou kunnen dat je mobo het niet aankan. Heb je dit met andere spellen ook? Misschien komt het omdat je pc moeite heeft met het spel, en dat het daarom schokkerig verloopt?

Maw, meer info nodig.

Verwijderd

Topicstarter
normaal heb ik er geen last van alleen pas toen ik de nieuwe toetsen bord had aangesloten en ik heb er alleen last van bij Cs en verder bij geen spelle ..

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

drivers geinstalleerd?

... not as I do.

Verwijderd

Topicstarter
ja driver en alles goed :D

Verwijderd

Heb je in device manager nergens uitroeptekens staan bij HiD's? Installatie van het tobo (softwarematig) vlot verlopen cq geen errors gehad ofzo? Misschien dat er al nieuwere software voor je tobo op de Logitech site te vinden is die het probleem evt. verhelpt? Misschien in CS beetje met de tobo-gevoeligheid spelen (geen idee of dit in die nieuwe CS toestanden nog mogelijk is, beta 1.6 was de laatste CS die ik gespeeld heb :+)?

Verwijderd

Topicstarter
Alles is goed bij device beheer en ik speel Cs al 2 jaar zonder problemen met mijn andere toetsenbord alleen met deze heb ik problemen :S...

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
dit soort probleempjes hoor ik steeds vaker met logitech. Tip kijk in logitech dinovo topic. Daar stond dacht ik een oplossing in voor lag van toetsenbord/muis

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tot nu toe alles geprobeerd maar probleem is er nog :S

Qumars

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Als je alles al geprobeerd hebt kunnen wij natuurlijk niets meer aandragen, want je hebt immers alles al geprobeerd.

Oftewel, zeg wát je geprobeerd hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn mhz van usb veranderd
uhmm verder heb ik andere usb gebruikt en paar instelling uitgedaan en gespeeld maar die lagg was er nog steeds ..

maar ik heb nieuwe mobo en processor die moet ik nog aansluite (moet eerst nog 7800GTX hale) maar kan het dan aan de pc ligge want is beste ouwe pc

spec:
AMD Athlon 2600+ 2.13gHz
512 MB (weet nie welke wel standaard)
MoBo MSI MS-6596 KT4M
Pagina: 1