Ik wil één divje exact in het midden van de pagina neerzetten, je kan het zien als een soort popup, alleen dan 'op' een website ipv in een apart venster.
Éen divje? Dat moet toch niet zo'n probleem zijn? Nee, dat dacht ik ook niet...
Dit zou toch moeten werken? Wja, op een lege pagina wel. Echter als je dit divje aanspreekt ergens in het midden van een website die bestaat uit meerdere divjes doet het niet echt wat het moet doen. Het lijkt alsof die absolute niet begrepen word en hij toch relative probeert te zijn ofzo.
Is er iemand die wellicht een oplossing heeft die wel goed zou moeten werken? Snapt iedereen wat ik probeer te vertellen of zou ik een voorbeeldje moeten maken? Meer info nodig?
Éen divje? Dat moet toch niet zo'n probleem zijn? Nee, dat dacht ik ook niet...
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| .melding{ position:absolute; left: 50%; top: 50%; width: 300px; height: 100px; margin-top: -50px; margin-left: -150px; } |
Dit zou toch moeten werken? Wja, op een lege pagina wel. Echter als je dit divje aanspreekt ergens in het midden van een website die bestaat uit meerdere divjes doet het niet echt wat het moet doen. Het lijkt alsof die absolute niet begrepen word en hij toch relative probeert te zijn ofzo.
Is er iemand die wellicht een oplossing heeft die wel goed zou moeten werken? Snapt iedereen wat ik probeer te vertellen of zou ik een voorbeeldje moeten maken? Meer info nodig?