MS6156 probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb het moederbord uit de topictitel (een mATX moederbord) in een andere kast gezet. Net toen ik hem overgezet heb heeft mijn tweede linux schijf doodgegaan. Ik heb toen maar Win XP weer opnieuw geinstalleerd. Maar toen begonnen de problemen. Het boot scherm blijft hangen als ik mijn HD aansluit. Hij zegt wel dat hij hem ziet en de rest van de drives ook maar hij blijft dan hangen. Als ik de hd ontkoppel komt hij er zelfs door. Ik heb op die manier al ubuntu live geladen. Ik dacht eerst dat het aan de hardeschijf lag maar ik werk nu op mijn tweede pc met dezelfde HD. Ik weet het niet meer. Wie kan mij helpen.

PS. Als ik wat moet vervangen meldt het maar. Ik wil wel blijven werken op deze pc

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Kickje please weet iemand wat er aan de hand is. werk nu noodgedwongen op een pc met een ati rage xl (is een kut grafische kaart is zon onboard geval) wil zo graag mijn ati rage 128 pro weer gebruiken

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mischien ff een bios reset. desnoods een update, wie weet helpt het. Heb je verder niks aan je hardwaresamenstelling verandert??

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Het enige wat ik heb gedaan is een andere kast er omheen gebouwd er is wel 1 hd doodgegaan. Zou dit het probleem? Het is al de allernieuwste bios want win xp wou niet werken met mijn ouwe bios. (half jaar geleden gedaan bios update) een reset heb ik ook al gedaan (leuke datum 12-09-1998 oud dus al) Voor de rest heb ik niks gedaan

[ Voor 14% gewijzigd door Touchdomex op 28-11-2005 21:12 ]