Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA problemen (bluetooth verbindingen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP 1940, ik wil een bluetooth connectie opzetten met mijn computer. De connectie lukt allemaal ik ben verbonden met de computer, bij netwerkverbindingen dan bluetooth - netwerk verbinding (PAN) dan verbind hij gewoon goed.

Nou druk ik dus bij de PDA op internet en doe connect to the internet via bluetooth using a network acces point. Dan connect via LAN acces point or a computer permanently connected to a local network dan next dan klik ik mijn computer aan bij devices. Dan gaat hij zoeken naar de computer maar hij zegt discovery was unsuccesfull.

Als de pan connectie verbonden is zie ik bovenin twee pijltjes ik druk daarop en zie dan: The internet: network card en dan my VPN: connect VPN.

Als ik bij instellingen ergens op netwerk card druk zie ik ook Bluetooth pan user driver met Ip adress enz. daar heb ik alles ingevuld zoals het op de computer stond als de PDA geconnect is. subnetmask, ip adress.

Moet ik mischien nog drivers instaleren ofzo op mijn computer?

• Wodde2
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2021
Wil je persë een BT Lan-internetverbinding, of wil je gewoon met je PDA op het internet via BT?

In het laatste geval kun je toch gewoon met ActiveSync een BT verbinding maken, en op de PDA gewoon IE opstarten?

Als je op je PC in de ActiveSync instellingen aanvinkt dat de PC als doorvoer moet werken voor een internetverbinding, moet dat gewoon werken.

Dus volgens mij doe je veel te ingewikkeld.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik hoef niet perse BT PAN te hebben, ik zal het nu even gaan proberen met activesync daar was ik zelf nog niet opgekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nu met active sync via een USB kabel, alleen kan ik nergens bij active sync zien waar je via BT kan verbinden?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 21:20 ]

• Wodde2
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2021
Bij ActiveSync>verbindingsinstellingen de (virtule)compoort gebruiken die je BT-manager heeft aangemaakt.
ActiveSync zal dan via die virtuele-compoort een verbinding met je PDA maken, et voilá, je hebt een BT-verbinding met ActiveSync.