Toon posts:

Maffe IBM voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vanplan een matx systeempje inelkaar te zetten. Daarbij wil ik zelf een behuizing maken.
nu kwam ik na wat surfen een opmerkelijk Voeding tegen. Er staat alleen helemaal geen informatie of zoiets bij. Kent iemand deze voeding, of beter nog, heeft iemand hier ervaringen mee???

bvd.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 11:10
Welke in deze lijst bedoel je? De onderste zijn alleen de power units, deze moet je nog inbouwen in een enclosure, waar de kabels e.d. aan zitten. Zijn hot swappable voedingen, dus je hebt er tenminste twee nodig.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
dat zijn servervoedingen... 10 tegen 1 zijn de connectors alles behalve standaard :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:00
Zullen voor de wat zwaardere systemen zijn, zoals blue gene etc. Dit is neit voor huis tuin keuken gebruik.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Hot swap -> Veelal bedoeld voor servers en andere systemen waarin meerdere voedingen zitten voor redundantie. Ze zijn dan ook niet gemaakt voor de stilte... Daarbij is dit enkel 1 van de power-units die je in de hotplug-casing die de eigenlijke voeding vormt moet plaatsen. Ik denk dat je beter op zoek kunt naar een flex-atx of barebone voeding.

Verwijderd

Topicstarter
omg nooit gedacht al 4 replys te hebben in 3 minuten. maar iig many tnx _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
misschien moet ik idd maar ff gaan kijken naar een andere voeding, hebben jullie misschien nog suggesties?

het liefst een kleine voeding die wel in staat is een athlon64 + 7800GTX te draaien.
k ben al een tijdje opzoek maar ik kan nog niet echt iets vinden

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 11:10
Voor kleine voedingen zit je bij deze in ieder geval verkeerd. Ze kunnen goed 30-40 cm lang zijn :)

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

breinonline

Are you afraid to be known?

Dat zijn inderdaad server voedingen. Een goede voeding voor je systeem kan je aan de hand van het Welke voeding heb ik nodig? Deel 14 vinden.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
lengte is niet het grootste probleem, mag best wel lang zijn. (ok 40cm is idd misschien een beetje overdreven :P )

het is de dikte en de breedte die van belang zijn, hoe kleiner hoe beter

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de link breinonline, k denk nu wel een voeding gevonden te hebben de Chieftec/Sirtec Voeding, 270 Watt micro-ATX SFX

maar zou deze ook een 7800gtx kunnen voeden??

anders lijkt me die wel goed

Verwijderd

Topicstarter
officiele site van Chieftec daar staat de SFX-270A1 ook, mij zeggen die 20A's en +5V's helemaal nix, maar misschien jullie wel
Pagina: 1