Ik heb sinds kort een Philips HTS3300 dvdspeler. Hij bevalt me prima alleen zit ik al zo'n twee weken met een vraag, kan ik deze dvd speler ook gewoon uitzetten?
Hiervoor had ik een philips, die zette ik aan en uit met een knop. Ging hij aan dan gingen de lampjes branden, bij uit gaan de lampjes uit. Simpel toch ?
Als ik de "uitknop" (die standby heet) bij de Philips gebruik gaat hij inderdaad naar een standby stand (met het welbekende rode lichtje).
De handleiding, google en dit forum geven geen antwoord op de domme vraag.
Kan deze dvd speler ook gewoon uit? (en dan niet de stekker eruit)
Het zou best kunnen dat dit Philps dvdspelers eigen is, een vriend van me heeft er ook eentje die ook eeuwig op standby staat maar daar heb ik toen nooit bij nagedacht.
Ideeën?
Hiervoor had ik een philips, die zette ik aan en uit met een knop. Ging hij aan dan gingen de lampjes branden, bij uit gaan de lampjes uit. Simpel toch ?
Als ik de "uitknop" (die standby heet) bij de Philips gebruik gaat hij inderdaad naar een standby stand (met het welbekende rode lichtje).
De handleiding, google en dit forum geven geen antwoord op de domme vraag.
Kan deze dvd speler ook gewoon uit? (en dan niet de stekker eruit)
Het zou best kunnen dat dit Philps dvdspelers eigen is, een vriend van me heeft er ook eentje die ook eeuwig op standby staat maar daar heb ik toen nooit bij nagedacht.
Ideeën?