Philips HTS3300 dvd speler. Standby of uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Menghu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik heb sinds kort een Philips HTS3300 dvdspeler. Hij bevalt me prima alleen zit ik al zo'n twee weken met een vraag, kan ik deze dvd speler ook gewoon uitzetten?

Hiervoor had ik een philips, die zette ik aan en uit met een knop. Ging hij aan dan gingen de lampjes branden, bij uit gaan de lampjes uit. Simpel toch ?

Als ik de "uitknop" (die standby heet) bij de Philips gebruik gaat hij inderdaad naar een standby stand (met het welbekende rode lichtje).
De handleiding, google en dit forum geven geen antwoord op de domme vraag.
Kan deze dvd speler ook gewoon uit? (en dan niet de stekker eruit)

Het zou best kunnen dat dit Philps dvdspelers eigen is, een vriend van me heeft er ook eentje die ook eeuwig op standby staat maar daar heb ik toen nooit bij nagedacht.

Ideeën?

Verwijderd

Menghu schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:09:
Ik heb sinds kort een Philips HTS3300 dvdspeler. Hij bevalt me prima alleen zit ik al zo'n twee weken met een vraag, kan ik deze dvd speler ook gewoon uitzetten?

Hiervoor had ik een philips, die zette ik aan en uit met een knop. Ging hij aan dan gingen de lampjes branden, bij uit gaan de lampjes uit. Simpel toch ?

Als ik de "uitknop" (die standby heet) bij de Philips gebruik gaat hij inderdaad naar een standby stand (met het welbekende rode lichtje).
De handleiding, google en dit forum geven geen antwoord op de domme vraag.
Kan deze dvd speler ook gewoon uit? (en dan niet de stekker eruit)

Het zou best kunnen dat dit Philps dvdspelers eigen is, een vriend van me heeft er ook eentje die ook eeuwig op standby staat maar daar heb ik toen nooit bij nagedacht.

Ideeën?
Hij kan niet "uit" zoals jij het zeg maar wilt. Die standby stand is eigenlijk gewoon power off met een lampje 8)7 Dit hebben meer merken, en philips is niet de enige.

• Menghu
op zich is dat wel weer handig want je kunt een dvd er dan in laten zitten en met de afstandsbediening starten.

Maar ja, noem het dan gewoon Power off (met een rood lampje).

Bedankt :-)

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:31

ranzige pad

kwaaak kwaak

opzich niet handig, weer meer ruststroom gebruik, net als de 10 power adaptors los in huis, dus een dikke 50watt per uur totaal. Wat kost dat op jaarbasis? Stroom kost een godsvermogen tegenwoordig.

Simpele oplossing pak die apparaten samen op een verdeeldoos met ingebouwde schakelaar

HT & NAS & Inventaris

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 17:19
Ik heb de HTS3500S (bijna hetzelfde)

Zelfde verhaal, ik zal zo eens opmeten hoeveel deze verbruikt op standby.

Ik gok btw 1W

Edit: 0.0 wattt geeft de wattage meter aan, dat betekend dus 0 - 0,49W (wattage meter is tm 1W nauwkeurig.

[ Voor 47% gewijzigd door Carel op 28-11-2005 13:44 ]

• Menghu
Dan valt dat met de stroom gelukkig mee.
Ik heb mijn computer (en rand apparatuur) idd op twee verdeeldozen met ingebouwde schakelaars staan. Bij de tv is dat echter geen doen, aangezien de alle snoeren en stroom van achter de tv weggehaald wordt en een doos daar onhandig (op z'n minst) zou zijn.

Ben in ieder geval blij dat dit niet een geval was van te-dom-om-de-knop-te-vinden.

Het verbruik is te verwaarlozen maar dat valt te verwachten, hij zou maar eens tig watt slurpen.

bedankt :-)
Pagina: 1