Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Actieve houder voor een iPAQ 6515

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ze maken bij alle Cooblue winkels er reclame mee. En de reclame klinkt mooi. Zie ook onderaan bericht. Ik wilde de Veriupart Active Holder, omdat er een RJ11 aansluiting voor een GPS muis aanzit. Daar wil ik dan een Leadtek GPS Muis met TMC ondersteuning op aansluiten.

Eenmaal binnen schetste mijn gekke verbazing het volgende:

- Merk: Geen Veripart, maar "XGPS"???
- Geen RJ11 aansluiting voor een GPS Muis.
- Een ingebouwde speaker, waarover in de beschrijving niet gesproken wordt.
- Geen zwanehals, die in eerste instantie wel toegezegd was door een verkoper van de online shop.
- Volgens de verkoper zou de RJ11 aansluiting als die er al opzat zeker niet met een GPS muis en TMC gaan samenwerken!!! Naja, nou vraag ik je...dat omschrijven ze toch???

Wel jammer allemaal, houder maar teruggestuurd en krijg netjes me geld terug, maar wees dus gewaarschuwd!!!!!

Ik ben wel nog op zoek naar goede tips..ik zoek:

- Actieve houder, geschikt voor iPAQ hw6515
- met RJ11 aansluiting voor Leadtek My Messenger Muis.
- Liefst compleet met mount set.

Wat raden jullie me aan.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Bedankt voor de waarschuwing, maar een wat-moet-ik-kopen-topic is niet de bedoeling. Probeer zelf eens wat te vinden. Zoek modellen die aan jouw wensen voldoen en kijk eens of daar een merk tussen zit waar goede ervaringen mee zijn. Desnoods doe je navraag in een winkel. Als je dan nog niets hebt kunnen vinden kan je een specifiekere vraag op GoT stellen, maar waarschijnlijk kom je met de search ook een heel eind...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.