Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook] Kan geen mail meer ontvangen, wel spam? *

Pagina: 1
Acties:

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:12
Hoi,

Mijn vader heeft een probleempje met z'n Outlook. Hij ontvangt geen normale email meer (ik heb het een paar keer getest, maar het komt gewoon niet aan). Als hij echter Outlook opstart krijgt hij altijd 5 mailtjes. 5 dezelfde, telkens weer. Allemaal spam, en elke keer exact dezelfde spam, waarvan er 4 van de 5 een of andere worm bevatten. We hebben de PC gescand op die worm maar die blijkt toch niet aanwezig. Wat kan er aan de hand zijn en hoe is dit op te lossen?

Verwijderd

Je hebt last van spy/adware

www.hitmanpro.nl

als dat niet werkt tijd om alles opnieuw te installeren

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic nog even naar het juiste subforum; gezien het feit dat je met virussen te maken lijkt te hebben ga ik ook even uit van Beveiliging & Virussen :) Verder pas ik je cryptische topictitel nog even aan ;) Lees dit nog even door.

Vreemd probleem met e-mail > [Outlook] Kan geen mail meer ontvangen, wel spam? *
SA > BV

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 27-11-2005 16:12 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 10:02
Ik heb zo ook ooit eens iets gezien, en dat had helemaal niks met virus & spyware te maken... (het zou natuurlijk kunnen hé... Dus hitmanpro kan je inderdaad helpen, en anders misschien antispyware van microsoft) Maar... kijk eerst eens eventjes via een webmail naar je mailbox wat er daar inzit... Het zou kunnen dat er 5 mailtjes zitten, dan een megagrote waardoor de boel geblokkeerd blijft, en de rest gewoon niet door kan komen... Verwijder die dan en probeer dan opnieuw...

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen

• Tybo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 11:34

Tybo

010101011110010101??

(jarig!)
Wat dacht je van één of andere anti-spyware of anti-spam module die heel het boeltje weggooit? Toch eens nakijken ;)

SvennieG

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

er kan ook een mail vastzitten op de mailserver. in dat geval kan je (als je provider die optie heeft) via je online mail (webmail oid) de betreffende mail(tjes) verwijderen en hoort een en ander weer te werken. anders kan je ook contact opnemen met de helpdesk van je ISP.

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Advies van : Door: Roberto123tje Is wel heel erg kort door de bocht... ;)

Hitmanpro is troep..
Waarom? Door middel van een script zijn een aantal losse spyware programma's met elkaar verbonden.

Haalt heel wat instellingen door elkaar.
Nee heb me bekkie vol hiervan ;-)
Ehm alternatief

MS Spyware [link] http://microsoft.com/antispyware ]

[ Voor 14% gewijzigd door Security op 30-11-2005 15:44 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^ inderdaad eerst even kijken of het niet aan de server ligt door via webmail / imap / telnet naar POP / whatever te kijken of ze daar staan.

Zo niet: gebruik de in dit subforum al heel vaak opgesomde tools, procedures en aandachtspunten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1