MS6117 ken ik ook niet (kan evt een speciale versie voor OEM fabrikanten zijn- PB heeft er zo een paar, sterker nog, als deze toevallig onboard ATi Rage Pro heeft, dan denk ik dat ik'm ken...:7), maar algemener kan een LX chipset sowieso de oude mendocino Celera aan. Vraag is alleen of de bios ze ondersteunt. Waarschijnlijk wordt dat flashen.
Voor de Coppermine Celeron zie ik het somber in, omdat (ook al heb je een converter die de VCore kan bijstellen) die erg hoge multipliers hebben waar een LX plankje doorgaans geen raad mee weet.
Tot de 433 is meestal prima te doen, daarboven is het maar de gok of je de multiplier goed kunt instellen. Als het inderdaad zo'n OEM plank is kun je tweaken overigens finaal vergeten in dit geval. FSB=66. En daarmee helaas uit.
Voor de Coppermine Celeron zie ik het somber in, omdat (ook al heb je een converter die de VCore kan bijstellen) die erg hoge multipliers hebben waar een LX plankje doorgaans geen raad mee weet.
Tot de 433 is meestal prima te doen, daarboven is het maar de gok of je de multiplier goed kunt instellen. Als het inderdaad zo'n OEM plank is kun je tweaken overigens finaal vergeten in dit geval. FSB=66. En daarmee helaas uit.
edit:
Typo.. en grove stomme fout (LX ondersteunt echt geen 100MHz FSB|:()
Typo.. en grove stomme fout (LX ondersteunt echt geen 100MHz FSB|:()
Oslik, blyat! Oslik!
Dit Mobo zit in een Fujitsu 233.
(Peecee prive projectje) dus zal het wel zo'n oem productje zijn
too bad maar toch bedankt
(Peecee prive projectje) dus zal het wel zo'n oem productje zijn
too bad maar toch bedankt