Ik krijg op mijn werk de kans om een redelijk groot systeem vanaf de grond af aan opnieuw op te bouwen, wat voor mij een unieke kans is om eens een wat groter project helemaal *goed* vanaf nul gestructureerd op te bouwen (itt sommige dingen die hier draaien, buiten het feit of ze wel of niet goed geschreven zijn).
Omdat ik niet helemaal alleen er aan ga werken, en omdat ik of degene die het ooit over gaat namen er achteraf weer makkelijk in moeten kunnen duiken, moet het allemaal gewoon netjes 'op papier staan' en gedocumenteerd zijn.
Ik zoek een of een aantal programma's die het volgende kunnen voor PHP/MySQL:
- Overzicht maken van de MySQL databasestructuur
- Overzicht van de PHP files, classes en functies en het commentaar daar bij
- Een ToDo lijst mede aan de hand van het vorige punt
- Waar meerdere personen tegelijk aan kunnen werken
- (als het kan) makkelijk een testparcour maken adhv de functies
Ik heb even gezocht, kon zo gauw nog geen topic een vinden met deze strekking. Ik weet wel dat er voor andere talen tools of combinaties van tools zijn om dit soort dingen te doen.
Omdat ik niet helemaal alleen er aan ga werken, en omdat ik of degene die het ooit over gaat namen er achteraf weer makkelijk in moeten kunnen duiken, moet het allemaal gewoon netjes 'op papier staan' en gedocumenteerd zijn.
Ik zoek een of een aantal programma's die het volgende kunnen voor PHP/MySQL:
- Overzicht maken van de MySQL databasestructuur
- Overzicht van de PHP files, classes en functies en het commentaar daar bij
- Een ToDo lijst mede aan de hand van het vorige punt
- Waar meerdere personen tegelijk aan kunnen werken
- (als het kan) makkelijk een testparcour maken adhv de functies
Ik heb even gezocht, kon zo gauw nog geen topic een vinden met deze strekking. Ik weet wel dat er voor andere talen tools of combinaties van tools zijn om dit soort dingen te doen.
iOS developer