Toon posts:

.bin naar mp3 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb met virtual dj een mooi mixje gemaakt maar dat is in .bin en .cue bestanden opgeslagen.
nu wil ik mijn mix als mp3 hebben hoe doe ik dat?
ik heb de extensie al veranderd in mp3 maar dan kan ik het bestandje nog niet afspelen in winamp.
de mix duurt ongeveer 10 minuten en is opgeslagen met een grootte van 112mb :?

ik heb al een andere topic gevonden hier maar ik word daar niets wijzer uit.

bioj voorbaat dank...

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Een .bin/.cue koppel is een CD image. Met een programma als Nero kan je deze image op CD branden, met bijvoorbeeld Daemon tools kan je de image "mounten" zodat je deze kan gebruiken zonder dat je hem fysiek op een CD hoeft te hebben.

Als je de image nou met Daemon tools mount, dan kan je deze audio cd (wat het waarschijnlijk zal zijn) met een ander programma weer rippen naar mp3's :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Met wat geluk is het bin-bestand zelfs een doogewoon wav-bestand dat je meteen zonder tussenstappen aan een mp3-encoder kunt geven.

Verwijderd

Topicstarter
mijn dank is groot. het is me gelukt:D

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Is het gelukt met het renamen naar .wav, of door hem te mounten? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Jezelf even inlezen in de materie is ook niet zo lastig natuurlijk; met even zoeken was je erachter gekomen wat je fout had gedaan en had je dat op kunnen lossen :) Even opnieuw exporteren was wellicht ook een goed idee geweest. Verder is dit dermate basic dat je het zelf ook wel met Google had kunnen oplossen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
wat ik heb gedaan had ik zelf wel moeten weten ja. de image op cd bakken en dan rippen met media player. en hoplapiet het was klaar.
Pagina: 1