Tijd geleden deze kaart gekocht, alleen heb ik deze een tijdje niet meer gebruikt. Ik weet zeker dat de kaart goed werkte maar sinds ik hem weer wil proberen doet de kaart het niet goed.
Probleem is dat het beeld erg slecht is, de kwaliteit van de kabel is goed, dat kan ik zien maar de kaart heeft denk ik een probleem met overlay. Namelijk 2/3 van het beeld is helemaal beplakt met groene strepen en groene storing. Dit heb ik in zowel PCTV Vison 5.9 met de nieuwste updates en in dScaler.
Nu viel me op dat ik die strepen ook heb op S-Video en Composite. Als ik een screenshot maak is het patroon anders, dan lijken het meer blokjes.
Ik heb Windows al opnieuw geinstalleerd met alle nieuwe drivers maar het probleem is niet op te lossen. Ook heb ik gezocht op GoT, maar heb nog geen een oplossing kunnen vinden.
Als iemand misschien weet wat er aan de hand is, het zou me enorm helpen.
Screenshot:

Specs:
AMD Athlon 64 3000+
ABIT AV8 / VIA K8T800 Pro
2x512MB PC3200 van Kingston
Pinnacle PCTV Stereo (PCI slot 4)
GeForce 6800LE
Audigy 2 Value (PCI slot 5)
Linksys 54mbps wifi (PCI slot 3)
Nieuwste drivers, en Windows is al een keer opnieuw geinstalleerd.
Kaartje zal wel kapot zijn denk ik, kijken of ik dan de kassabon nog kan vinden.
Probleem is dat het beeld erg slecht is, de kwaliteit van de kabel is goed, dat kan ik zien maar de kaart heeft denk ik een probleem met overlay. Namelijk 2/3 van het beeld is helemaal beplakt met groene strepen en groene storing. Dit heb ik in zowel PCTV Vison 5.9 met de nieuwste updates en in dScaler.
Nu viel me op dat ik die strepen ook heb op S-Video en Composite. Als ik een screenshot maak is het patroon anders, dan lijken het meer blokjes.
Ik heb Windows al opnieuw geinstalleerd met alle nieuwe drivers maar het probleem is niet op te lossen. Ook heb ik gezocht op GoT, maar heb nog geen een oplossing kunnen vinden.
Als iemand misschien weet wat er aan de hand is, het zou me enorm helpen.
Screenshot:

Specs:
AMD Athlon 64 3000+
ABIT AV8 / VIA K8T800 Pro
2x512MB PC3200 van Kingston
Pinnacle PCTV Stereo (PCI slot 4)
GeForce 6800LE
Audigy 2 Value (PCI slot 5)
Linksys 54mbps wifi (PCI slot 3)
Nieuwste drivers, en Windows is al een keer opnieuw geinstalleerd.
Kaartje zal wel kapot zijn denk ik, kijken of ik dan de kassabon nog kan vinden.