Mijn ECS K7S6A wil niet booten als er een bluetooth dongle is aangesloten. Ik heb 2 verschillende dongles liggen en met beide dongles treedt het probleem op (Gisteren gekocht op de HCC
). Ook maakt het niet uit in welke USB poort ik de dongle stop.
Tijdens het opstarten krijg ik alleen een scherm met de bios gegevens...de memorytest start niet eens. Ik kan ook niet het bios in. Als ik de BT dongle aansluit nadata de memorytest is gestart is er nix aan de hand en start mn pc normaal op. Het enige andere apparaat wat ook via USB is aangesloten is een interne flashkaartlezer en mn toetsenbord.
Ik heb lopen googlen maar ik kom het probleem geheel niet tegen. Iemand enig idee waar te beginnen met zoeken?
Nog ff wat specs:
MB: ECS K7S6A (laatste Firmware)
MEM: 1024 MB DDR
VIDEO: Radeon 9600
Kan een modje ff bois wijzigen in bios
Tijdens het opstarten krijg ik alleen een scherm met de bios gegevens...de memorytest start niet eens. Ik kan ook niet het bios in. Als ik de BT dongle aansluit nadata de memorytest is gestart is er nix aan de hand en start mn pc normaal op. Het enige andere apparaat wat ook via USB is aangesloten is een interne flashkaartlezer en mn toetsenbord.
Ik heb lopen googlen maar ik kom het probleem geheel niet tegen. Iemand enig idee waar te beginnen met zoeken?
Nog ff wat specs:
MB: ECS K7S6A (laatste Firmware)
MEM: 1024 MB DDR
VIDEO: Radeon 9600
Kan een modje ff bois wijzigen in bios
[ Voor 5% gewijzigd door MrDry op 27-11-2005 12:53 ]
Quod licet lovi, non licet bovi