Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:14
Omgelijk met de deur in huis te vallen, Ik studeer deeltijd HEAO Marketing (SB&RM) deze opleiding kost mij 1 dag per week en ik zit in het eerste jaar.

Nu zoek ik een baan waarin ik in de praktijk opgeleid kan worden tot een ervaren marketeer.
Heeft iemand van jullie ervaringen op dit gebied, of weten jullie bedrijven die mensen zoeken of in het verleden mensen hebben opgeleid?

Eigelijk zijn alle ervaringen welkom, en misschien kan iemand ook een inkomen noemen voor een beginnend marketeer met eventueel de functie er bij.

De mooiste baan lijkt me echt het strategie ontwikkelen en echt het markt pakken.

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik studeer Marketing Management in Rotterdam nog een jaartje en dan ben ik klaar... een baantje zoeken is nu best lastig.. Ik zoek ook iets met marketing raakvlak.. maar weinig interesants gezien tot nu toe..

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hebben ze bij je opleiding geen connecties met bedrijven? Lijkt me dat je bij deeltijd verplicht bent relevant werk ernaast te doen en waarvoor ze ook de mogelijkheden hebben je daaraan te helpen.

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

SmartDoDo schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:45:
Hebben ze bij je opleiding geen connecties met bedrijven? Lijkt me dat je bij deeltijd verplicht bent relevant werk ernaast te doen en waarvoor ze ook de mogelijkheden hebben je daaraan te helpen.
Ik doe nu HEAO Bedrijfseconomie deeltijd in Sittard en ze hebben daar nota bene iemand van start in het gebouw zitten. Ook hebben ze zogenaamde connecties, maar iets reeels aanbieden doen ze en kunnen ze niet. De arbeidsmarkt is al krap genoeg voor afstudeerders, laat staan mensen in opleiding. Helaas stellen ze dan eisen aan het werk wat je uiteraard ernaast moet doen, maar dat gaat dus vrijwel niet lukken. Tenzij jezelf connecties hebt.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:14
Bedankt voor de reactie's, weinig positiefs tot nu toe.

Ik heb een baan, welke gewoon goed en leuk is, alleen echte marketing kan ik hier niet leren.

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Pagina: 1