Popups.. Popups en nog is Popups..

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:57
Hallo, nou de titel verklaart al veel.. Ik heb de laatste tijd erg veel last van Popups.. Als ik de pc 10 min aan heb staan, krijg ik 10 popups van www.paypopup.com.. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb hier al een beetje gezocht en bij google maar geen enkele resultaten... Verder heb ik Ad-aware laten lopen + Mcafee maar allebei geen enkele zin.. Aub help, want ik word gek!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

hitman pro eens draaien: http://www.hitmanpro.nl/

Ey!! Macarena \o/

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 22:41
Of Microsoft Antispyware. Die schijnt nog beter te zijn.

Staat op www.filehippo.com

[ Voor 5% gewijzigd door Fryskmantsje op 27-11-2005 11:46 ]

Specs

• klokop
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 12:34

klokop

swiekie swoeng

...nog is popups..
Nog is popups wat? Is is een vervoeging van een werkwoord, en meestal verwacht je nog iets NA zo'n werkwoord...

Oooooooh, je bedoeld 'eens'?!!

Hekel heeft aan 'is' als vervanging voor 'eens'.

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

• thecompany
  • Laatst online: 18:57
Nederlands is niet mijn sterkste kant.. Maar je begrijpt wat ik bedoel?? Want daar gaat het om.. Maarja Sp2 heeft nu Spybot geinstalleerd toen ik aanklikte dat ik spyware wilde verwijderen.. Maar even uitproberen..

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Internet Explorer is niet hetzelfde als 'Internet', je topic hoort eigenlijk thuis in Beveiliging & Virussen. Gelukkig hebben ze daar ook een Beveiliging en Virussen - FAQ, daar kun je als het goed is een heel eind mee op weg komen :) Mocht het met de tips die daar te vinden zijn alsnog niet lukken, kijk dan in Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten hoe verder te handelen :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.