Toon posts:

[2000] Iconen in Win2000Pro zijn ineens "wit"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Diverse creatieve woordcombinaties in Google hebben mij helaas geen antwoord kunnen geven op het volgende probleem:

Tijdens het installeren van een aantal programma's in Windows 2000 Pro, werden ineens alle iconen in mijn Start Menu 'wit', dat wil zeggen, de achtergrond van de iconen werd wit. Ook in mijn shortcut-balk deed dit probleem zich voor, maar dat laaste lijkt nu verholpen.

Ik heb al het verborgen iconshell bestand uit de windows directory verwijderd om de Cache te legen, TweakGui geïnstalleerd, in de veilige modus opgestart, enzovoorts. Het helpt allemaal niets?

Weet iemand waardoor die witte iconen veroorzaakt worden en vooral: wat ik eraan kan doen?

Alvast bedankt voor je advies!

Groeten,

E.G. Schaafsma

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 00:58 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zet even je OS vooraan de titel en haal het woordje help eruit, dat voegt niets toe. Heb je al eens met een andere gebruiker ingelogd? Zelfde probleem?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Bedankt sanfranjake,

Het probleem is opgelost. Ik heb verschillende programma's geïnstalleerd en gedeïnstalleerd en het bleek fout te gaan bij het installeren van een bepaald programma in combinatie met Microbest Cracklock :P

Snap niet helemaal hoe dit deze uitwerking kan hebben op het Start Menu van Windows, op andere pc's werkt het programma wel zonder "bijwerkingen".

Maar goed, ik zal het programma dan maar niet installeren, dan is er niets meer aan de hand.

Bedankt voor de snelle reactie!

Groeten,

E.G. Schaafsma