Brute kick en de ts heeft zijn antwoord vast allang binnen, maar ik kwam hier terecht met dezelfde vraag, dus ik deel het antwoord toch maar even met jullie 
Kort antwoord: geen probleem
Lang antwoord:
Zorg voor een hoop schroevendraaiers, want je komt een stuk of 25 schroeven tegen. De meeste daarvan zitten buiten in de onderplaat, dus die kan je gewoon losdraaien - 18 (or so) korte en 3 lange, en voor het geval je vergeet welke waar horen, hier moeten de lange:
Zoals je kan zien heb ik ook even door de barcodesticker heengefrot omdat ik dacht dat daar nog wel een schroef zou zitten, maar da's dus niet het geval (en mijn garantie ben ik kwijt

maar als ik daar iets om had gegeven had ik 'm niet opengemaakt). Om vervolgens de kast uitelkaar te halen moet je de spatiebalk eruit lichten en twee schroeven daaronder losmaken, anders krijg je een hele dure krak:
Als je dan ook nog twee schroefjes links en rechts verwijderd en voorzichtig het zilvergrijze beugeltje (met de ledjes erin) aan de voorkant lostrekt, hou je twee plankjes vast: een rek waar alle toetsen in vastzitten, en de bodemplaat met alle elektronica en de contactmatten.
Als je dit voorzichtig doet hoeft je garantie niet te lijden. Gebruik wel een passende schroevendraaier, want de meeste schroeven zijn van koper en als je niet heel secuur werkt is het altijd te zien dat je 'm hebt opengemaakt. Verder is 'ie dus uitstekend geschikt om snel schoon te maken - al is de ruimte onder de toetsen redelijk goed afgeschermd van stof en vuil, dus dat is niet snel aan de orde. Redelijk goed is idd niet hetzelfde als spill-proof: hier en daar zitten flinke kieren, en als je de 4000 koffie te drinken geeft kan je d'r op rekenen dat hij terminaal naar de kloten gaat. Nog een plaatje om de opstaande randjes te laten zien waarmee de toetsen in een 'bakje' komen te liggen:
Diezelfde paneeltjes zorgen er helaas ook voor dat je het wel kan vergeten om er een neonsnoer doorheen te rijgen, wat mijn reden was om het ding vandaag eens open te maken

In elk geval: als je de toetsen er los uit wil halen kan dat ook wel, da's gewoon een kwestie van goed hard trekken, en bovendien is dat ook nodig omdat je zonder de spatiebalk los te halen het tobo niet uitelkaar krijgt. Verder is het volgens mij echter redelijk nutteloos, omdat je een niveautje lager moet wezen om 'm schoon te maken.
Bij het in elkaar zetten moet je op 1 ding goed letten:
Vergeet deze schroefjes er niet weer in te draaien, want anders mogen die andere 21 er ook weer uit. En ja, ik spreek uit ervaring
Lekker toetsenbord trouwens. Nog steeds, ja