Toon posts:

Nieuwe Asus P5AD2 Deluxe moederbord aangefikt

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej ik heb een Asus P5AD2 Deluxe die ik met een 3,4 ghz processor in een nieuw systeem gebouwd heb, dus een nieuw systeem wou ik inelkaar zetten, ik had alle kabeltjes etc goed gezet,
ik had nog geen geheugenmodules die moest ik nog kopen.

Nadat ik de eerste keer de pc aanzet brand het lampje en de pc gaat aan alles draait maar dan hoor ik een paar keer een beepgeluid en dan valt ie uit. na de 2e keer kwamen er vonken uit en begon de moederbord te branden op de plaats waar u de rooie vierkantje ziet op de foto hieronder

Afbeeldingslocatie: http://img350.imageshack.us/img350/2636/000918384sr.jpg

Nou is mn moederbord kapot en onbruikbaar, het was tog een dure mooie moederbord ik heb de garantiefacturen etc niet meer alleen de doos en toebehoren, weet iemand waar het aan kan liggen?

Verwijderd

Waarom start je 'm op zonder geheugen ??

Maargoed de kans is erg groot dat het door de montage kwam.
Of een van de schroeven die sluiting maakte, of het board wat de kast raakte door slechte montage.

Wat voor rand apparatuur had je verder aangesloten

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Slechte montage, kortsluiting?

Maar daar valt nu niks meer aan te doen. Zoek eens het bonnetje op of neem eens contact op met de PC-boer. En bewaar de garantiebewijzen voortaan gewoon in een doos ergens in de zolder ;)

Verder heeft dit topic weinig bestaansrecht. Het bord is zo goed als dood. De rest is tussen jou en de PC-boer.

Dit topic is gesloten.