Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
Wat voor graka heb je
aangezien een nVidia FX9200 niet bestaan
sorry, 5200 had het moeten zijn.theovds schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:51:
Wat voor graka heb jeaangezien een nVidia FX9200 niet bestaan
Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
Verwijderd
512 mb is een beetje weinig tegenwoordig om redelijk te gamen, daarom draait je filmpje ook zo langzaam
met een fx5200 kan je nog wel redelijk meekomen.ik heb de zelfs bf2 mee kunen draaien
met een fx5200 kan je nog wel redelijk meekomen.ik heb de zelfs bf2 mee kunen draaien
Verwijderd
Je moet het virtueel geheugen verhogen. Ik had precies hetzelfde probleem maar nadat ik mijn virtueel geheugen heb verhoogd werkt alles perfect.
Btw, ik heb iemand NFSMW zien spelen op een systeem met 128MB SDRAM en de filmpjes waren vloeiend. Het ligt dus niet aan het "echte" geheugen.
Btw, ik heb iemand NFSMW zien spelen op een systeem met 128MB SDRAM en de filmpjes waren vloeiend. Het ligt dus niet aan het "echte" geheugen.
Daar heeft het niks mee te maken. Als filmpjes stokken ligt dat meestal aan processorkracht of DMA-settings. Of aan zoiets als hierboven.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 09:56:
512 mb is een beetje weinig tegenwoordig om redelijk te gamen, daarom draait je filmpje ook zo langzaam
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
fx5200 is echt niet meer `redelijk meekomen` vandaag de dag. ik met een fx5950 ultra, kan redelijk meekomen, ik merk overigens ook dat die filmpjes wel vloeiend lopen maar toch behoorlijk wat resources opvreten hiero. maar most wanted op een fx5200 word echt niet leuk.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 09:56:
uh daar ligt het volgens mij niet aan 
bij mij draaien bij sommige spellen de filmpjes ook langzaam en ik heb tog een beetje redelijke pc (zie sig) en aan virtueel geheugen kan het ook niet liggen denk ik want ik heb 4gb vrijgemaakt
bij mij draaien bij sommige spellen de filmpjes ook langzaam en ik heb tog een beetje redelijke pc (zie sig) en aan virtueel geheugen kan het ook niet liggen denk ik want ik heb 4gb vrijgemaakt
Verwijderd
Ik heb na alle instellingen, met virtueel geheugen, virusscanners/firewalls uitzetten nog steeds exact hetzelfde probleem met NFS, komt het misschien omdat die filmpjes HDTV kwaliteit zijn, en dat de PC en of videokaart daar moeite mee heeft? Ik weet het niet meer, ja alle filmpjes eruit slopen dat helpt, het spel zelf is gewoon fatsoenlijk te spelen.
dit zijn mijn specs:
AMD 2600+ (1,91 ghz)
1024 mb DDR ram.
7200 rpm hdd
Geforce fx5200 128mb
dit zijn mijn specs:
AMD 2600+ (1,91 ghz)
1024 mb DDR ram.
7200 rpm hdd
Geforce fx5200 128mb
Probeer eens je drivers te herinstalleren. Ik weet niet of je de standaard drivers gebruikt van nVidia of misschien de Omega drivers, maar probeer eens te switchen tussen deze drivers. Heb het zelfde probleem gehad met m'n Geforce 3 een lange tijd gelee. Andere drivers deden het wel goed.
ik quote mezelf ffandyy schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:52:
uh daar ligt het volgens mij niet aan
misschien ligt het aan de filmpjes want volgens fraps heb ik 200 FPS bij die filmpjes maar het lijkt eerder 10-20 FPS
Ik heb zelf ook problemen gehad met filmpjes in spellen.
Dit was dan bijvoorbeeld de intro van Battefield, maar ook bij andere spellen.
De oorzaak bleek uiteindelijk mijn soundblaster live, zodra ik deze kaart verwijderde, en onboard audio gebruikte was er geen probleem, anders wel. Ik weet niet of jij toevallig ook deze kaart in je pc hebt zitten.
Dit was dan bijvoorbeeld de intro van Battefield, maar ook bij andere spellen.
De oorzaak bleek uiteindelijk mijn soundblaster live, zodra ik deze kaart verwijderde, en onboard audio gebruikte was er geen probleem, anders wel. Ik weet niet of jij toevallig ook deze kaart in je pc hebt zitten.
Verwijderd
Dit kan best eens het geval zijn, naast de onboard geluidskaart zit er ook nog een andere geluidskaart in, ik meen dat dit een sb pc128 is. Naja het is in ieder geval het proberen waard
noujah bij mij zit er een trust 5.1 geluidskaartje in
Pagina: 1